Ušetřete 10 tisíc! Elektrokolo s trojitým odpružením zvládne až 200 km

  • Řada elektrokol Engwe X-Series patří mezi unikáty
  • Trojité tlumení nabízí přidaný komfort při cestování
  • Kola jsou navíc nabízena za dostupné ceny
Elektrokolo Engwe X-20

Elektrokolo Engwe X20 | foto: Engwe

Elektrická jízdní kola značky Engwe nejsou v naší zemi příliš známá. Prodávají se zde především prostřednictvím zahraničních internetových obchodů. Značka je ale na vzestupu a kromě typických městských kol příchází pravidelně se zajímavými i atypickými konstrukcemi. Do poslední jmenované kategorie spadá rovnou celá řada Engwe X-series. Tato kola nabízí rám s trojitým odpružením.

Kolo křížené s mopedem? To jsou elektrokola Engwe

Přemýšlíte, kam umístit třetí tlumení? Typicky se na jízdních kolech vyskytuje přední odpružená vidlice. Jestliže kolo disponuje i odpruženou zadní stavbou, bývá tlumící jednotka umístěná pod horní rámovou trubkou nebo souběžně se sedlovou trubkou. I toto umístění si Engwe X může odškrtnout. Třetí tlumič se nachází na místě typickém spíše pro lehké motocykly a je napojené u zadního ložiska a úchytu kola. Na kole byste rovněž marně hledali spodní rámovou trubku.

Svým vzhledem tak elektrokolo připomíná více moto kolo než běžné jízdní kolo. S takovým účelem je navíc i vývíjené. Díky velmi silnému motoru o nominálním výkonu 1 kW nabídne velmi zajímavé parametry. Krátkodobě z něj dostanete ještě o pětinu vyšší výkon. Abyste s tak velkým odběrem energie někam dojeli, pracuje kolo rovnou s dvojicí baterií. Ta hlavní disponuje kapacitou 14,4 Ah, druhá, doplňková baterie má kapacitu poloviční (7,8 Ah). Při rozumném využití výkonu a rychlosti zvládne X-Series ujet až 200 kilometrů na jeden zátah.


Čtěte také: Berte, dokud je! Elektrokoloběžku Navee N65 teď seženete za výprodejovou cenu


Tři tlumiče, dvě baterie a 200 km dojezdu

K takovému výkonu je potřeba napárovat i adekvátní brzdnou soustavu. Zde se výrobce „pochlapil“ a běžně montované mechanické kotoučové brzdy nahradil schopnými hydraulickými. Na krátkých trasách se tak nemusíte omezovat na šnečí rychlost. V případě asistence elektrickým pohonem nebo u čistě mechanické jízdy oceníte osmi rychlostní přehazovačku. Viditelnost za všech podmínek zajistí dvojice LED svítilen.

Modelová série (X20, X24, X26) se nabízí ve třech velikostech rámu a průměru kol. Do města oceníte 20” verzi, Pro menší a nenáročnější uživatele dobře poslouží prostřední 24” velikost a pro zdatnější a náročnější cyklisty doporučíme verzi s průměrem kol 26”. U všech velikostí montuje výrobce pláště o šířce čtyřech palců. Zajímavá konstrukce vás potěší i u parkování. Kolo je vždy možné jednoduše složit do kompaktního režimu.

Kde elektrokolo pořídíte?

Elektrokola Engwe X-Series pořídíte v internetovém obchodě GearBerry za cenu od 1 379,99 dolarů, v přepočtu 31 700 korun (sleva přes 10 tisíc korun). Střední verze vás vyjde na 39 tisíc, největší pak na necelých 44 tisíc korun. Pokud by vás snad tato řada neoslovila, snížil výrobce cenu u většiny svých více konvenčních jízdních kol.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Ušetřete 10 tisíc! Elektrokolo s trojitým odpružením zvládne až 200 km

  • Řada elektrokol Engwe X-Series patří mezi unikáty
  • Trojité tlumení nabízí přidaný komfort při cestování
  • Kola jsou navíc nabízena za dostupné ceny
Elektrokolo Engwe X-20

Elektrokolo Engwe X20 | foto: Engwe

Elektrická jízdní kola značky Engwe nejsou v naší zemi příliš známá. Prodávají se zde především prostřednictvím zahraničních internetových obchodů. Značka je ale na vzestupu a kromě typických městských kol příchází pravidelně se zajímavými i atypickými konstrukcemi. Do poslední jmenované kategorie spadá rovnou celá řada Engwe X-series. Tato kola nabízí rám s trojitým odpružením.

Kolo křížené s mopedem? To jsou elektrokola Engwe

Přemýšlíte, kam umístit třetí tlumení? Typicky se na jízdních kolech vyskytuje přední odpružená vidlice. Jestliže kolo disponuje i odpruženou zadní stavbou, bývá tlumící jednotka umístěná pod horní rámovou trubkou nebo souběžně se sedlovou trubkou. I toto umístění si Engwe X může odškrtnout. Třetí tlumič se nachází na místě typickém spíše pro lehké motocykly a je napojené u zadního ložiska a úchytu kola. Na kole byste rovněž marně hledali spodní rámovou trubku.

Svým vzhledem tak elektrokolo připomíná více moto kolo než běžné jízdní kolo. S takovým účelem je navíc i vývíjené. Díky velmi silnému motoru o nominálním výkonu 1 kW nabídne velmi zajímavé parametry. Krátkodobě z něj dostanete ještě o pětinu vyšší výkon. Abyste s tak velkým odběrem energie někam dojeli, pracuje kolo rovnou s dvojicí baterií. Ta hlavní disponuje kapacitou 14,4 Ah, druhá, doplňková baterie má kapacitu poloviční (7,8 Ah). Při rozumném využití výkonu a rychlosti zvládne X-Series ujet až 200 kilometrů na jeden zátah.


Čtěte také: Berte, dokud je! Elektrokoloběžku Navee N65 teď seženete za výprodejovou cenu


Tři tlumiče, dvě baterie a 200 km dojezdu

K takovému výkonu je potřeba napárovat i adekvátní brzdnou soustavu. Zde se výrobce „pochlapil“ a běžně montované mechanické kotoučové brzdy nahradil schopnými hydraulickými. Na krátkých trasách se tak nemusíte omezovat na šnečí rychlost. V případě asistence elektrickým pohonem nebo u čistě mechanické jízdy oceníte osmi rychlostní přehazovačku. Viditelnost za všech podmínek zajistí dvojice LED svítilen.

Modelová série (X20, X24, X26) se nabízí ve třech velikostech rámu a průměru kol. Do města oceníte 20” verzi, Pro menší a nenáročnější uživatele dobře poslouží prostřední 24” velikost a pro zdatnější a náročnější cyklisty doporučíme verzi s průměrem kol 26”. U všech velikostí montuje výrobce pláště o šířce čtyřech palců. Zajímavá konstrukce vás potěší i u parkování. Kolo je vždy možné jednoduše složit do kompaktního režimu.

Kde elektrokolo pořídíte?

Elektrokola Engwe X-Series pořídíte v internetovém obchodě GearBerry za cenu od 1 379,99 dolarů, v přepočtu 31 700 korun (sleva přes 10 tisíc korun). Střední verze vás vyjde na 39 tisíc, největší pak na necelých 44 tisíc korun. Pokud by vás snad tato řada neoslovila, snížil výrobce cenu u většiny svých více konvenčních jízdních kol.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."