Tesla skrze aktualizaci navýší výkon Modelu S o 50 koní, prý porazí Porsche Taycan

Tesla bude navyšovat výkon Modelu S o 50 koní a to přes softwarovou aktualizaci. Podle Elona Muska pak Model S Raven na 400 metrové trati porazí i Porsche Taycan Turbo S.

Elon Musk, generální ředitel americké automobilky Tesla, prozradil, že plánují navýšit výkon Modelu S o 50 koní prostřednictvím OTA aktualizace. Prý to má stačit na to, aby Model S Raven porazil Porsche Taycan Turbo S na čtvrtmílový závod (400 metrů).

Minulý týden spatřil světlo světa první srovnávací test mezi vozy Tesla Model S a Porsche Taycan, který byl proveden prakticky a v reálném světě. Zatímco se spoustě lidem samotná reportáž Top Gearu zdála být spíše férová, tak se našlo i spousta lidí, kteří tvrdí, že Top Gear neměl správně nastavené výkonnostní nastavení Tesly, a tudíž z ní nemohli dostat „maximum.“ Pokud vás zajímají argumenty, které tuto teorii podporují, anebo naopak vyvracejí, tak se určitě podívejte na tento článek.

Bylo očekáváno, že Porsche Taycan Turbo S porazí Teslu Model S na 400 metrovém závodu a to hlavně díky jeho dvoustupňové převodovce, ovšem závod o zrychlení z 0 na 100 kilometrů za hodinu byl ještě zajímavější. Tesla v rámci oficiální reklamy uvádí, že Model S Performance má toto zrychlení zvládnout za 2,4 vteřiny, je dokonce ověřené, že nejde o lživou reklamu, protože spousta lidí byla schopna tento výkon z vozidla dostat a replikovat tak výkon z reklamy.

Vypadá to, že byl povrch při točení reportáže Top Gearu suchý, takže není jasné, kde se stala chyba. V reportáži lze vidět, že v Taycanu zapnuli launch control, ale nebyl tam ukázaný žádný záběr, ve kterém by bylo vidět, že zapnuli launch control v Modelu S Performance. Tento model vyžaduje zapnutí launch controlu, pokud z něj chcete dostat maximální výkon. Ovšem fakte, že to v reportáži neukázali ještě neznamená, že launch control nezapnuli, ale mohlo by to vysvětlit onen rozdíl ve zrychlení.

Brooks z Drag Times, což je youtube kanál, který se specializuje na „drag“ závody, také zanalyzoval reportáž Top Gearu a došel k podobnému názoru, ba dokonce Top Gear nařknul z toho, že použili staré výsledku výkonnostních testů Tesly:

Aby toho nebylo málo, tak se do celé věci vložil Elon Musk, generální ředitel Tesly, a prohlásil, že Brooksova analýza je správná. Dále také dodal, že následující softwarová aktualizace Tesly zařídí, aby Tesla příště porazila svého rivala, Taycan Turbo S, na 400 metrovém závodu.

„Drag Times analýza je správná. Dále také plánujeme softwarovou aktualizaci pro Model S, která navýší jeho výkon o 50 koní, takže Model S by měl příště porazit Porsche Taycan Turbo S v závodech porovnávající zrychlení z 0 na 100 kilometrů za hodinu a na 400 metrovém závodu.“

Elon Musk oznámil obecné navýšení výkonu skrze OTA aktualizaci. Nejspíš se tak stalo v důsledku optimalizace řízení motoru. Bylo zjištěno, že první vozy již tuto aktualizaci dostaly.

Zdroj: electrek.co

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Tesla skrze aktualizaci navýší výkon Modelu S o 50 koní, prý porazí Porsche Taycan

Tesla bude navyšovat výkon Modelu S o 50 koní a to přes softwarovou aktualizaci. Podle Elona Muska pak Model S Raven na 400 metrové trati porazí i Porsche Taycan Turbo S.

Elon Musk, generální ředitel americké automobilky Tesla, prozradil, že plánují navýšit výkon Modelu S o 50 koní prostřednictvím OTA aktualizace. Prý to má stačit na to, aby Model S Raven porazil Porsche Taycan Turbo S na čtvrtmílový závod (400 metrů).

Minulý týden spatřil světlo světa první srovnávací test mezi vozy Tesla Model S a Porsche Taycan, který byl proveden prakticky a v reálném světě. Zatímco se spoustě lidem samotná reportáž Top Gearu zdála být spíše férová, tak se našlo i spousta lidí, kteří tvrdí, že Top Gear neměl správně nastavené výkonnostní nastavení Tesly, a tudíž z ní nemohli dostat „maximum.“ Pokud vás zajímají argumenty, které tuto teorii podporují, anebo naopak vyvracejí, tak se určitě podívejte na tento článek.

Bylo očekáváno, že Porsche Taycan Turbo S porazí Teslu Model S na 400 metrovém závodu a to hlavně díky jeho dvoustupňové převodovce, ovšem závod o zrychlení z 0 na 100 kilometrů za hodinu byl ještě zajímavější. Tesla v rámci oficiální reklamy uvádí, že Model S Performance má toto zrychlení zvládnout za 2,4 vteřiny, je dokonce ověřené, že nejde o lživou reklamu, protože spousta lidí byla schopna tento výkon z vozidla dostat a replikovat tak výkon z reklamy.

Vypadá to, že byl povrch při točení reportáže Top Gearu suchý, takže není jasné, kde se stala chyba. V reportáži lze vidět, že v Taycanu zapnuli launch control, ale nebyl tam ukázaný žádný záběr, ve kterém by bylo vidět, že zapnuli launch control v Modelu S Performance. Tento model vyžaduje zapnutí launch controlu, pokud z něj chcete dostat maximální výkon. Ovšem fakte, že to v reportáži neukázali ještě neznamená, že launch control nezapnuli, ale mohlo by to vysvětlit onen rozdíl ve zrychlení.

Brooks z Drag Times, což je youtube kanál, který se specializuje na „drag“ závody, také zanalyzoval reportáž Top Gearu a došel k podobnému názoru, ba dokonce Top Gear nařknul z toho, že použili staré výsledku výkonnostních testů Tesly:

Aby toho nebylo málo, tak se do celé věci vložil Elon Musk, generální ředitel Tesly, a prohlásil, že Brooksova analýza je správná. Dále také dodal, že následující softwarová aktualizace Tesly zařídí, aby Tesla příště porazila svého rivala, Taycan Turbo S, na 400 metrovém závodu.

„Drag Times analýza je správná. Dále také plánujeme softwarovou aktualizaci pro Model S, která navýší jeho výkon o 50 koní, takže Model S by měl příště porazit Porsche Taycan Turbo S v závodech porovnávající zrychlení z 0 na 100 kilometrů za hodinu a na 400 metrovém závodu.“

Elon Musk oznámil obecné navýšení výkonu skrze OTA aktualizaci. Nejspíš se tak stalo v důsledku optimalizace řízení motoru. Bylo zjištěno, že první vozy již tuto aktualizaci dostaly.

Zdroj: electrek.co

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."