Automobilka Tesla bere Čínu opravdu těžkým útokem. Spouští totiž už několikátou továrnu na světě, která se bude věnovat produkci stojanů Supercharger, díky kterým mohou majitelé pokročilých elektromobilů dobíjet své miláčky. Zatím není zcela jasné, zda produkce počítá pouze s poslední verzí stojanů, tedy V3, nebo se do počtu přidají i starší V2. Tak jako tak se jedná o velký krok vpřed.
Zpočátku vyráběla Tesla své nabíjecí stojany pouze ve Fremontu, Kalifornii. Postupně se výroba přešoupla do New Yorku, který teď doplní Šanghaj. Podle prvního vyjádření na čínské sociální síti Weibo to vypadá, že Tesla mluví pouze o produkci nejnovějších stojanů V3. Je teď otázka, zda se chce automobilka už věnovat pouze těm nejrychlejším nebo v produkci plánuje i se starší V2.
Čtěte také: První Tesla Model Y v Číně předán, zvládne automobilka nápor zákazníků?
Tak či onak, produkční linka se už rozjela a prvotní odhady říkají, že bude továrna schopna vypustit do světa na 10 tisíc stojanů za rok. To je poměrně velké číslo, vzhledem k tomu, že ještě minulý rok zvládl kalifornský gigant vyprodukovat a nainstalovat 20 tisíc Superchargerů. Jak jde vidět, Tesla to myslí s expanzí do Číny opravdu vážně. A to se nám moc líbí!
Automobilka Tesla bere Čínu opravdu těžkým útokem. Spouští totiž už několikátou továrnu na světě, která se bude věnovat produkci stojanů Supercharger, díky kterým mohou majitelé pokročilých elektromobilů dobíjet své miláčky. Zatím není zcela jasné, zda produkce počítá pouze s poslední verzí stojanů, tedy V3, nebo se do počtu přidají i starší V2. Tak jako tak se jedná o velký krok vpřed.
Zpočátku vyráběla Tesla své nabíjecí stojany pouze ve Fremontu, Kalifornii. Postupně se výroba přešoupla do New Yorku, který teď doplní Šanghaj. Podle prvního vyjádření na čínské sociální síti Weibo to vypadá, že Tesla mluví pouze o produkci nejnovějších stojanů V3. Je teď otázka, zda se chce automobilka už věnovat pouze těm nejrychlejším nebo v produkci plánuje i se starší V2.
Čtěte také: První Tesla Model Y v Číně předán, zvládne automobilka nápor zákazníků?
Tak či onak, produkční linka se už rozjela a prvotní odhady říkají, že bude továrna schopna vypustit do světa na 10 tisíc stojanů za rok. To je poměrně velké číslo, vzhledem k tomu, že ještě minulý rok zvládl kalifornský gigant vyprodukovat a nainstalovat 20 tisíc Superchargerů. Jak jde vidět, Tesla to myslí s expanzí do Číny opravdu vážně. A to se nám moc líbí!