Supersportovní vozy se spalováky možná brzy budou na okruzích doplněny o bateriovou konkurenci. A tentokrát tím nemyslíme Teslu Roadster, ale Rimac C_Two.
Firma testovala dva prototypy a nezapomněla z okruhového řádění udělat video. Ve skutečnosti šlo ale opravdu o test systémů vozu, jeden z prototypů zkoušel nastavení podvozku, druhý aerodynamiku.
Podle slov jednoho z testovacích jezdců má Rimac C_Two téměř 2 000 koní. Vývoj se ale zaměřuje na to, aby byl vůz zvládnutelný, tedy aby řidič dostával co nejvíce informací o tom, co se děje skrz volant a sedadlo.
Ačkoliv obě auta vypadají stejně, nejsou. Jedno má nový podvozek a druhé má aktivní aerodynamiku, což spočívá především v pohyblivém zadním přítlačném křídle. Na vozech se ještě bude pracovat, bude dále vylepšováno odpružení, pohonný systém a chlazení. Je ale dobře patrné, že tu máme další firmu, která byla schopna dotáhnout své plány z rýsovacích prken až k funkčnímu vozu.