Poté, co na začátku týdne vyšlo najevo, že Tesla propustí svůj tým zodpovědný za síť Supercharger, promluvil také generální ředitel společnosti. Elon Musk plánuje zpomalit expanzi sítě Supercharger. Jak píše šéf automobilky na síti X: „Tesla stále plánuje růst sítě Supercharger, jen pomalejším tempem rozvoje nových lokalit a více se zaměří na 100% dostupnost a expanzi stávajících míst.“
V úterý vyšlo najevo, že americký výrobce elektromobilů plánuje dále snižovat počet svých zaměstnanců po již dříve oznámeném propouštění přibližně 10 % zaměstnanců na celém světě. Portál The Information v té souvislosti zmínil, že to ovlivní také divizi Supercharger a odkázal se na interní email generálního ředitele Tesly Elona Muska, zaslaný vedoucím zaměstnancům. Následně se potvrdilo, že společně s ředitelkou obchodu divize Supercharger, Rebeccou Tinucci, byla propuštěna většina jejího týmu.
„Doufám, že tyto kroky ukázaly, že pokud jde o počty zaměstnanců a snižování nákladů, musíme být absolutně tvrdí,“ uvedl Musk k tomuto kroku. „Zatímco někteří zaměstnanci berou situaci vážně, většina to zatím nedělá.“
Čtěte také: Lidem se dělá v Teslách zle. Vysvětlení je však jiné, než byste čekali
Zatím poslední příspěvek Elona Muska na sociálních sítích uvádí, že expanze bude pokračovat pomalejším tempem a že se firma zaměří primárně na stávající lokality. Zcela neznámé ale je, s jakým personálem. V současnosti se zdá, že pro tuto práci nezbyl v Tesle nikdo.
V mezidobí získala agentura Reuters reakce GM a Fordu, kteří podobně jako několik dalších automobilek plánují přijmout standard nabíjení Tesly NACS. Firmy se zatím pravděpodobně budou držet svého předchozího rozhodnutí. „Zatím nemáme nic nového, co bychom mohli ohledně našich plánů oznámit,“ sdělil zástupce GM. „Pokračujeme v monitorování situace ohledně změn týmu Supercharger a potenciálních dopadů. V tuto chvíli ale nemáme k situaci žádné komentáře nebo aktualizace.“
Podle informací serveru Electrek byla Rebecca Tinucci hlavní silou při zahájení dohod ohledně NACS podepsaných v loňském roce s firmami Ford, GM a dalšími automobilkami. Na LinkedIn manažerka stále uvádí svou dosavadní pozici „Sr Director of EV Charging“ společnosti Tesla. Současně se spekuluje, že někteří z propuštěných by mohli být v budoucnu znovu přijati. Zda je na tom něco pravdy, ale teprve uvidíme.
O tom, že to v Tesle vře, se ví už několik týdnů. Společnost představila za první čtvrtletí roku klesající tržby a obchodní statistiky. Krátce předtím bylo také oznámeno, že značka propouští více než 14 tisíc zaměstnanců včetně celých týmů. Zároveň odstoupilo několik vrcholových manažerů.
Poté, co na začátku týdne vyšlo najevo, že Tesla propustí svůj tým zodpovědný za síť Supercharger, promluvil také generální ředitel společnosti. Elon Musk plánuje zpomalit expanzi sítě Supercharger. Jak píše šéf automobilky na síti X: „Tesla stále plánuje růst sítě Supercharger, jen pomalejším tempem rozvoje nových lokalit a více se zaměří na 100% dostupnost a expanzi stávajících míst.“
V úterý vyšlo najevo, že americký výrobce elektromobilů plánuje dále snižovat počet svých zaměstnanců po již dříve oznámeném propouštění přibližně 10 % zaměstnanců na celém světě. Portál The Information v té souvislosti zmínil, že to ovlivní také divizi Supercharger a odkázal se na interní email generálního ředitele Tesly Elona Muska, zaslaný vedoucím zaměstnancům. Následně se potvrdilo, že společně s ředitelkou obchodu divize Supercharger, Rebeccou Tinucci, byla propuštěna většina jejího týmu.
„Doufám, že tyto kroky ukázaly, že pokud jde o počty zaměstnanců a snižování nákladů, musíme být absolutně tvrdí,“ uvedl Musk k tomuto kroku. „Zatímco někteří zaměstnanci berou situaci vážně, většina to zatím nedělá.“
Čtěte také: Lidem se dělá v Teslách zle. Vysvětlení je však jiné, než byste čekali
Zatím poslední příspěvek Elona Muska na sociálních sítích uvádí, že expanze bude pokračovat pomalejším tempem a že se firma zaměří primárně na stávající lokality. Zcela neznámé ale je, s jakým personálem. V současnosti se zdá, že pro tuto práci nezbyl v Tesle nikdo.
V mezidobí získala agentura Reuters reakce GM a Fordu, kteří podobně jako několik dalších automobilek plánují přijmout standard nabíjení Tesly NACS. Firmy se zatím pravděpodobně budou držet svého předchozího rozhodnutí. „Zatím nemáme nic nového, co bychom mohli ohledně našich plánů oznámit,“ sdělil zástupce GM. „Pokračujeme v monitorování situace ohledně změn týmu Supercharger a potenciálních dopadů. V tuto chvíli ale nemáme k situaci žádné komentáře nebo aktualizace.“
Podle informací serveru Electrek byla Rebecca Tinucci hlavní silou při zahájení dohod ohledně NACS podepsaných v loňském roce s firmami Ford, GM a dalšími automobilkami. Na LinkedIn manažerka stále uvádí svou dosavadní pozici „Sr Director of EV Charging“ společnosti Tesla. Současně se spekuluje, že někteří z propuštěných by mohli být v budoucnu znovu přijati. Zda je na tom něco pravdy, ale teprve uvidíme.
O tom, že to v Tesle vře, se ví už několik týdnů. Společnost představila za první čtvrtletí roku klesající tržby a obchodní statistiky. Krátce předtím bylo také oznámeno, že značka propouští více než 14 tisíc zaměstnanců včetně celých týmů. Zároveň odstoupilo několik vrcholových manažerů.