Za koupí elektromobilu ve většině případů nestojí tak ušlechtilé myšlenky, jak by si mohlo mnoho z nás myslet. Alespoň to tak vyplývá z průzkumu, který nechala vypracovat automobilka Polestar. Tipnete si, z jakého důvodu si lidé vozy s elektrickým pohonem kupují?
Ochrana životního prostředí? To je většině zákazníků, kteří si kupují elektromobil naprosto ukradené. Automobilka Polestar zveřejnila výsledky průzkumu, který ukazuje skutečný důvod popularity vozů s ekologickým pohonem. Až 55 % kupujících elektromobilů se primárně nezajímá o minimalizaci uhlíkové stopy a více se soustředí na techniku, která se s ním pojí. Touha lidstva po pokroku se tedy ukazuje být v automobilovém průmyslu stále citelnější.
„Představa, že luxus je definován tím, co je pod kapotou, byla v éře elektromobility nahrazena upřednostněním bezproblémové konektivity, integrace do stávajících digitálních ekosystémů a uživatelské přívětivosti,“ popsal Gregor Hembrough, šéf společnosti Polestar North America.
Čtěte také: Česko zaznamenalo rekordní nárůst prodaných elektromobilů! Odpor vůči nim pomalu mizí
Je třeba uznat, že nové elektromobily jsou uživatelsky opravdu velmi příjemné – dotykové obrazovky všude kam se podíváte, možnost propojení vozu s aplikací v telefonu, nejpokročilejší funkce, žádný hluk motoru a mohli bychom pokračovat dále.
V takovou chvíli nepřemýšlíte nad tím, zda zachráníte ten či onen ledovec, ale netrpělivě vyhlížíte datum dodání vašeho nového elektromobilu, abyste si konečně mohli užít všechny vychytávky moderního světa. Je to jednoduše o trochu lepší pocit než nasedat do vozu se spalovacím motorem avšak z těžko popsatelných důvodů.
Za koupí elektromobilu ve většině případů nestojí tak ušlechtilé myšlenky, jak by si mohlo mnoho z nás myslet. Alespoň to tak vyplývá z průzkumu, který nechala vypracovat automobilka Polestar. Tipnete si, z jakého důvodu si lidé vozy s elektrickým pohonem kupují?
Ochrana životního prostředí? To je většině zákazníků, kteří si kupují elektromobil naprosto ukradené. Automobilka Polestar zveřejnila výsledky průzkumu, který ukazuje skutečný důvod popularity vozů s ekologickým pohonem. Až 55 % kupujících elektromobilů se primárně nezajímá o minimalizaci uhlíkové stopy a více se soustředí na techniku, která se s ním pojí. Touha lidstva po pokroku se tedy ukazuje být v automobilovém průmyslu stále citelnější.
„Představa, že luxus je definován tím, co je pod kapotou, byla v éře elektromobility nahrazena upřednostněním bezproblémové konektivity, integrace do stávajících digitálních ekosystémů a uživatelské přívětivosti,“ popsal Gregor Hembrough, šéf společnosti Polestar North America.
Čtěte také: Česko zaznamenalo rekordní nárůst prodaných elektromobilů! Odpor vůči nim pomalu mizí
Je třeba uznat, že nové elektromobily jsou uživatelsky opravdu velmi příjemné – dotykové obrazovky všude kam se podíváte, možnost propojení vozu s aplikací v telefonu, nejpokročilejší funkce, žádný hluk motoru a mohli bychom pokračovat dále.
V takovou chvíli nepřemýšlíte nad tím, zda zachráníte ten či onen ledovec, ale netrpělivě vyhlížíte datum dodání vašeho nového elektromobilu, abyste si konečně mohli užít všechny vychytávky moderního světa. Je to jednoduše o trochu lepší pocit než nasedat do vozu se spalovacím motorem avšak z těžko popsatelných důvodů.