Víte jak poznáte, že je výrobek skutečně až příliš bizarní? Když i samotný ředitel společnosti jej označí za falešnou zprávu. Takový počin se nyní povedl Tesle, přesněji řečeno jejímu čínskému vedení. To je skrze místní sociální síť Weibo velmi aktivní a přináší svým zákazníkům většinou zajímavé novinky. Někdy se to ale již s takovým ohlasem nesetká.
Novinkou čínské Tesly je navázání partnerství se sítí populárního fast foodu McDonalds. Společně začali nabízet limitovanou edici 50 tisíc McFlurry lžící inspirovaných designem Tesly Cybertruck. Když se uživatel Twitteru Sawyer Merritt s úlovkem novinky pochlubil, Elon Musk mu odpověděl, že se podle něj musí jednat o falešnou zprávu. Ani CEO Tesly nemohl uvěřit svým očím.
Víte jak poznáte, že je výrobek skutečně až příliš bizarní? Když i samotný ředitel společnosti jej označí za falešnou zprávu. Takový počin se nyní povedl Tesle, přesněji řečeno jejímu čínskému vedení. To je skrze místní sociální síť Weibo velmi aktivní a přináší svým zákazníkům většinou zajímavé novinky. Někdy se to ale již s takovým ohlasem nesetká.
Novinkou čínské Tesly je navázání partnerství se sítí populárního fast foodu McDonalds. Společně začali nabízet limitovanou edici 50 tisíc McFlurry lžící inspirovaných designem Tesly Cybertruck. Když se uživatel Twitteru Sawyer Merritt s úlovkem novinky pochlubil, Elon Musk mu odpověděl, že se podle něj musí jednat o falešnou zprávu. Ani CEO Tesly nemohl uvěřit svým očím.