Největší bizár? Tesla v Číně prodává speciální lžíci, ani Musk tomu nechtěl věřit

Matouš Vrchota
Lžíce McFlurry ve stylu Cybertrucku
Lžíce McFlurry ve stylu Cybertrucku

Víte jak poznáte, že je výrobek skutečně až příliš bizarní? Když i samotný ředitel společnosti jej označí za falešnou zprávu. Takový počin se nyní povedl Tesle, přesněji řečeno jejímu čínskému vedení. To je skrze místní sociální síť Weibo velmi aktivní a přináší svým zákazníkům většinou zajímavé novinky. Někdy se to ale již s takovým ohlasem nesetká.

Novinkou čínské Tesly je navázání partnerství se sítí populárního fast foodu McDonalds. Společně začali nabízet limitovanou edici 50 tisíc McFlurry lžící inspirovaných designem Tesly Cybertruck. Když se uživatel Twitteru Sawyer Merritt s úlovkem novinky pochlubil, Elon Musk mu odpověděl, že se podle něj musí jednat o falešnou zprávu. Ani CEO Tesly nemohl uvěřit svým očím.

Sledujte nás v Google Zprávách

Autor článku

Matouš Vrchota - Redaktor

Zajímám se o moderní technologie nejen v oblasti automotive. Jak je něco digitální a ideálně s Androidem, většinou to má i moji pozornost. Když ve volném čase neřídím, tak většinou něco kutím na rodinném vozovém parku nebo jezdím na kole.


Komentáře


Nejnovější články