Tesla objevila u svých starších vozů chybu, kterou nemůže nechat bez povšimnutí. Nejedná se navíc o první případ podobné chyby. Některé majitelé Modelu 3 mohou od přední nápravy zaslechnout nepřirozené zvuky a nárazy. Může za to povolené rameno u uložení nápravy.
Podle vyjádření agentury pro bezpečnosti jízdy na dálnicích (NHTSA) Tesla dobrovolně svolává 422 vozů Modelu 3 vyrobených mezi lednem 2018 a březnem 2019 kvůli zmíněné závadě. První případy nahlásili samotní uživatelé, kteří si během svých jízd všimli nárazů a zvuků od přední nápravy. Nicméně podle našich informací se problém může týkat i majitelů vozů, kteří s elektromobilem jezdí v Evropě.
Průzkum Tesly ukázal, že podle záznamů z výrobních linek nemusí být některé utahovací momenty a úhly být plně v souladu s předpisy. Sice se jejich hodnoty stále řadí mezi přijatelné, jejich vychýlení nicméně může způsobit povolení nebo celé uvolnění ramena u zavěšení nápravy. Na základě tohoto zjištění nyní Tesla eviduje 25 požadavků na záruční prohlídku u poškozených vozů. Výrobce neeviduje žádné nehody či zranění, které by mohly naznačovat tuto příčinu poruchy vozu.
Čtěte také: Tesla si podmaňuje celou Evropu. Model Y se stal nejprodávanějším autem
Tesla vozy přijme na bezplatnou kontrolu a případnou nápravu poškození. Tato svolávací akce navazuje a rozšiřuje velkou podobnou akci z roku 2021. Tehdy byly kvůli stejnému problému svolány téměř 3 tisíce kusů vyrobených mezi lety 2019 a 2021. Chyba ve výrobním procesu musela do servisů svolat mnoho vozů, u kterých se povolené uložení ramene přední nápravy potvrdilo. Naštěstí ani tehdy nedošlo k nehodě vozu způsobenou touto chybou.
Na základně informací serveru Teslarati svolala Tesla kvůli různým příčinám během posledního roku své vozy celkem devatenáctkrát. V součtu bylo zkontrolováno přes 3,7 milionu vozidel. Ve výjimečných případech se podařilo vozidla opravit skrze internetovou aktualizaci bez nutnosti návštěvy servisního střediska.
Tesla objevila u svých starších vozů chybu, kterou nemůže nechat bez povšimnutí. Nejedná se navíc o první případ podobné chyby. Některé majitelé Modelu 3 mohou od přední nápravy zaslechnout nepřirozené zvuky a nárazy. Může za to povolené rameno u uložení nápravy.
Podle vyjádření agentury pro bezpečnosti jízdy na dálnicích (NHTSA) Tesla dobrovolně svolává 422 vozů Modelu 3 vyrobených mezi lednem 2018 a březnem 2019 kvůli zmíněné závadě. První případy nahlásili samotní uživatelé, kteří si během svých jízd všimli nárazů a zvuků od přední nápravy. Nicméně podle našich informací se problém může týkat i majitelů vozů, kteří s elektromobilem jezdí v Evropě.
Průzkum Tesly ukázal, že podle záznamů z výrobních linek nemusí být některé utahovací momenty a úhly být plně v souladu s předpisy. Sice se jejich hodnoty stále řadí mezi přijatelné, jejich vychýlení nicméně může způsobit povolení nebo celé uvolnění ramena u zavěšení nápravy. Na základě tohoto zjištění nyní Tesla eviduje 25 požadavků na záruční prohlídku u poškozených vozů. Výrobce neeviduje žádné nehody či zranění, které by mohly naznačovat tuto příčinu poruchy vozu.
Čtěte také: Tesla si podmaňuje celou Evropu. Model Y se stal nejprodávanějším autem
Tesla vozy přijme na bezplatnou kontrolu a případnou nápravu poškození. Tato svolávací akce navazuje a rozšiřuje velkou podobnou akci z roku 2021. Tehdy byly kvůli stejnému problému svolány téměř 3 tisíce kusů vyrobených mezi lety 2019 a 2021. Chyba ve výrobním procesu musela do servisů svolat mnoho vozů, u kterých se povolené uložení ramene přední nápravy potvrdilo. Naštěstí ani tehdy nedošlo k nehodě vozu způsobenou touto chybou.
Na základně informací serveru Teslarati svolala Tesla kvůli různým příčinám během posledního roku své vozy celkem devatenáctkrát. V součtu bylo zkontrolováno přes 3,7 milionu vozidel. Ve výjimečných případech se podařilo vozidla opravit skrze internetovou aktualizaci bez nutnosti návštěvy servisního střediska.