Známý britský výrobce sportovních aut a zároveň tým Formule 1 Lotus chce pod svým čínským vlastníkem Geely vstoupit na pole hypersportů.
Portál Autocar hlásí, že novinka bude k dispozici v limitované edici a zajímavostí je, že se zcela vzdá spalovacího motoru ve prospěch elektrické pohonné jednotky. Mohlo by jít o nejdražší, nejrychlejší a nejvýjimečnější sériový Lotus všech dob.
Koncept by měl být hotový už příští rok a podle portálu Autocar už se na údajném projektu pracuje teď, a to na základně Lotusu v Hethelu. Lotus s elektromotorem bude nejspíš nejrychleji zrychlujícím Lotusem všech dob a všechny ostatní vozy značky zastíní i cenou, která se bude pohybovat okolo 2 milionů liber, tedy přes 57 milionů korun.
Pokud jde o samotný Lotus, ten po kontaktování portálem Autoclassics odpověděl klasickým marketingovým žargonem, ze kterého vlastně není jasné vůbec nic. Po pár nicneříkajících větách přišla jedna dost výmluvná: „V souladu s pravidly společnosti Lotus nekomentuje budoucí produktové programy ani spekulace.“
Společnost Geely, které patří značka Lotus, má různé vlastnické podíly v různých automobilkách včetně Volva a jeho švédského ladícího partnera Polestar. Ale právě vlastnictví Lotusu dostává čínskou společnost na zcela novou úroveň.
Zdroj: Autoclassics
Známý britský výrobce sportovních aut a zároveň tým Formule 1 Lotus chce pod svým čínským vlastníkem Geely vstoupit na pole hypersportů.
Portál Autocar hlásí, že novinka bude k dispozici v limitované edici a zajímavostí je, že se zcela vzdá spalovacího motoru ve prospěch elektrické pohonné jednotky. Mohlo by jít o nejdražší, nejrychlejší a nejvýjimečnější sériový Lotus všech dob.
Koncept by měl být hotový už příští rok a podle portálu Autocar už se na údajném projektu pracuje teď, a to na základně Lotusu v Hethelu. Lotus s elektromotorem bude nejspíš nejrychleji zrychlujícím Lotusem všech dob a všechny ostatní vozy značky zastíní i cenou, která se bude pohybovat okolo 2 milionů liber, tedy přes 57 milionů korun.
Pokud jde o samotný Lotus, ten po kontaktování portálem Autoclassics odpověděl klasickým marketingovým žargonem, ze kterého vlastně není jasné vůbec nic. Po pár nicneříkajících větách přišla jedna dost výmluvná: „V souladu s pravidly společnosti Lotus nekomentuje budoucí produktové programy ani spekulace.“
Společnost Geely, které patří značka Lotus, má různé vlastnické podíly v různých automobilkách včetně Volva a jeho švédského ladícího partnera Polestar. Ale právě vlastnictví Lotusu dostává čínskou společnost na zcela novou úroveň.
Zdroj: Autoclassics