Díky známému moderátorovi, kterým je Jay Leno, máme opět nové informace o elektrickém tahači kalifornské automobilky. Ta měla stihnout vyrobit již 70 vozů Semi. Jaké další novinky jsme se dozvěděli?
Kalifornská automobilka původně začala vyrábět Teslu Semi již na konci roku 2022 po letech odkladů. Krátce po zahájení výroby Tesla oznámila rozšíření továrny Gigafactory v Nevadě, aby bylo možné vyrábět elektrických tahač ve velkých objemech. K tomu však stále nedošlo.
Společnost totiž svůj elektrický tahač stále vyrábí pouze v malém závodě mimo Gigafactory Nevada. Tesla zde má mít podle neoficiálních zdrojů kapacitu na výrobu pouze asi pěti tahačů za týden. Situaci je však opravdu složité monitorovat, protože kalifornská automobilka z nějákého důvodu o svém elektrickém tahači moc informací prostě nesdílí.
Čtěte také: Tahač Tesla Semi boří další mýty. Za jediný den ujel naprosto nevídanou vzdálenost
Známý americký moderátor na svém YouTube kanálu zveřejnil video, ve kterém se svezl ve voze Tesla Semi s šéfem designu Tesly, Franzem von Holzhausenem a vedoucím inženýrem tahače, Danem Priestleym. Ti nám tak ve videu odhalili pár dosud neznámých informací.
Dozvěděli jsme se například, že tento elektrický tahač disponuje výkonem 1 500 koní. Ten však Tesla svým zákazníkům na míru omezuje, aby zabránila zybtečnému opotřebení pneumatik a motoru. Překvapením pak je také informace, že se návrháři Tesly Semi inspirovali konstrukcí japonských rychlovlaků.
Díky známému moderátorovi, kterým je Jay Leno, máme opět nové informace o elektrickém tahači kalifornské automobilky. Ta měla stihnout vyrobit již 70 vozů Semi. Jaké další novinky jsme se dozvěděli?
Kalifornská automobilka původně začala vyrábět Teslu Semi již na konci roku 2022 po letech odkladů. Krátce po zahájení výroby Tesla oznámila rozšíření továrny Gigafactory v Nevadě, aby bylo možné vyrábět elektrických tahač ve velkých objemech. K tomu však stále nedošlo.
Společnost totiž svůj elektrický tahač stále vyrábí pouze v malém závodě mimo Gigafactory Nevada. Tesla zde má mít podle neoficiálních zdrojů kapacitu na výrobu pouze asi pěti tahačů za týden. Situaci je však opravdu složité monitorovat, protože kalifornská automobilka z nějákého důvodu o svém elektrickém tahači moc informací prostě nesdílí.
Čtěte také: Tahač Tesla Semi boří další mýty. Za jediný den ujel naprosto nevídanou vzdálenost
Známý americký moderátor na svém YouTube kanálu zveřejnil video, ve kterém se svezl ve voze Tesla Semi s šéfem designu Tesly, Franzem von Holzhausenem a vedoucím inženýrem tahače, Danem Priestleym. Ti nám tak ve videu odhalili pár dosud neznámých informací.
Dozvěděli jsme se například, že tento elektrický tahač disponuje výkonem 1 500 koní. Ten však Tesla svým zákazníkům na míru omezuje, aby zabránila zybtečnému opotřebení pneumatik a motoru. Překvapením pak je také informace, že se návrháři Tesly Semi inspirovali konstrukcí japonských rychlovlaků.