Honda na technologickém veletrhu CES 2024 přišla s jednou nečekanou novinkou. Po dlouhých 22 letech změní u svých osobních vozidel logo. Typické „háčko“ si vozy ponechají, přišlo ale o 3D provedení a bude nově pouze dvourozměrné. Budeme podle něj moci jednoduše poznat, zda se jedná o elektrický vůz či nikoliv.
Aby měla Honda novinku rovnou na čem prezentovat, ukázala světu své dva koncepty ze své blízké budoucnosti. Modely spadají do kategorií Saloon neboli sedan/limuzína a Space-Hub by měl vyhovět rodinám a lidem vyžadujícím více prostoru. Oba vozy patří do nové modelové řady Honda 0. Žádný z konceptů se ale přímo produkční verze nedočká. Menší model by se měl stát předlohou designového směru nových vozů, které automobilka chystá pro rok 2026.
Inovované logo automobilky Honda by mělo v předních maskách vozidel být dominantnější než doposud. Stane se tak ovšem výhradně u elektrických modelů. Logo má graficky upozornit na změnu, kterou Honda historicky prochází. Dvojice natažených rukou v symbolu písmene H představuje závazek rozšíření možností osobní mobility.
Čtěte také: Naskočí Honda do rozjetého vlaku? Chystá zcela novou řadu elektromobilů
Výkonný ředitel značky, Toshihiro Mibe, chce navíc provést více změn. Chce ustoupit od výroby jachet a mnohem více se zaměřit na elegantní a především pohonem efektivní elektrické dopravní prostředky. Řeč je tedy především o automobilech, jelikož ale Honda má mnohem širší záběr výroby, je pravděpodobné, že se elektrifikace nevyhne ani jednostopým vozidlům i ostatním výrobkům do domácnosti. Ředitel vysvětluje, že decentní změnu zvolili schválně, aby se na značku nevrhla podobná vlna kritiky jako u konkurenční značky Kia za logo vzdáleně připomínající písmena KN.
Úprava loga je ovšem pouze prvním krokem k silnějšímu přechodu k elektřině. Honda zatím globálně nabízí pouze hrstku bateriových vozidel. V Severní Americe se bude spoléhat na General Motors a jejich elektrickou platformu Ultium. Na zdejším trhu zatím žádný elektromobil nenabízí. To by se ale mělo brzy změnit. V Ohiu již roste hlavní továrna na výrobu baterií a v přípravách je i výhradní továrna na elektrické automobily v Kanadě. Možná je tedy změna loga tím pravým pošťouchnutím, na které čeká řada fanoušků značky.
Honda na technologickém veletrhu CES 2024 přišla s jednou nečekanou novinkou. Po dlouhých 22 letech změní u svých osobních vozidel logo. Typické „háčko“ si vozy ponechají, přišlo ale o 3D provedení a bude nově pouze dvourozměrné. Budeme podle něj moci jednoduše poznat, zda se jedná o elektrický vůz či nikoliv.
Aby měla Honda novinku rovnou na čem prezentovat, ukázala světu své dva koncepty ze své blízké budoucnosti. Modely spadají do kategorií Saloon neboli sedan/limuzína a Space-Hub by měl vyhovět rodinám a lidem vyžadujícím více prostoru. Oba vozy patří do nové modelové řady Honda 0. Žádný z konceptů se ale přímo produkční verze nedočká. Menší model by se měl stát předlohou designového směru nových vozů, které automobilka chystá pro rok 2026.
Inovované logo automobilky Honda by mělo v předních maskách vozidel být dominantnější než doposud. Stane se tak ovšem výhradně u elektrických modelů. Logo má graficky upozornit na změnu, kterou Honda historicky prochází. Dvojice natažených rukou v symbolu písmene H představuje závazek rozšíření možností osobní mobility.
Čtěte také: Naskočí Honda do rozjetého vlaku? Chystá zcela novou řadu elektromobilů
Výkonný ředitel značky, Toshihiro Mibe, chce navíc provést více změn. Chce ustoupit od výroby jachet a mnohem více se zaměřit na elegantní a především pohonem efektivní elektrické dopravní prostředky. Řeč je tedy především o automobilech, jelikož ale Honda má mnohem širší záběr výroby, je pravděpodobné, že se elektrifikace nevyhne ani jednostopým vozidlům i ostatním výrobkům do domácnosti. Ředitel vysvětluje, že decentní změnu zvolili schválně, aby se na značku nevrhla podobná vlna kritiky jako u konkurenční značky Kia za logo vzdáleně připomínající písmena KN.
Úprava loga je ovšem pouze prvním krokem k silnějšímu přechodu k elektřině. Honda zatím globálně nabízí pouze hrstku bateriových vozidel. V Severní Americe se bude spoléhat na General Motors a jejich elektrickou platformu Ultium. Na zdejším trhu zatím žádný elektromobil nenabízí. To by se ale mělo brzy změnit. V Ohiu již roste hlavní továrna na výrobu baterií a v přípravách je i výhradní továrna na elektrické automobily v Kanadě. Možná je tedy změna loga tím pravým pošťouchnutím, na které čeká řada fanoušků značky.