Elektrický kabriolet Polestar 6 za téměř 5 milionů šel na dračku. Vyprodal se za týden

Matouš Vrchota
  • Polestar 6 se ještě nedostal na trh a již hlásí vyprodáno
  • Zájemci o limitovanou sérii jej vykoupili do týdne
  • Tento kupé kabriolet pořídíte za necelých 5 milionů korun
Polestar 6 elektrické kabrio
Polestar 6 elektrické kabrio

Elektrická automobilka Polestar se chystá na trh uvést nový, v elektrickém segmentu dosud nevídaný, model s pořadovým číslem 6. Ani výše posazená cenovka zájemce neodradila. Limitovanou edici tak výrobce vyprodal za necelý týden.

Polestar 6 je první „pořádné” elektrické kabrio

Značka Polestar se profiluje jako Volvo budoucnosti. Svým designem často výrobce původem ze Švédska stále připomíná, i když v upravené a uhlazené podobě. Nicméně podobnost tam stále je a pro značku to funguje dobře. To dokazuje i fakt, že nedávno představený dvoudveřový elektrický kupé kabriolet Polestar 6 se vyprodal v předobjednávkách během jednoho týdne.

Bude se jednat o limitovanou edici LA Concept. Vyrobeno bude pouze 500 kusů. Cena vozu bude převyšovat 200 tisíc dolarů, tedy téměř pět milionů korun. To se zdá být neúměrně vysoká částka. Pokud ale přihlédneme ke krásnému čistému designu, bohaté výbavě i jedinečné karoserii, lze takové jednání pochopit více. V elektrickém segmentu totiž žádný podobný kabriolet nenajdete.

Polestar 6 interiér
Polestar 6 interiér

Čtěte také: Polestar 6 je oficiálně potvrzen! Příchod elektrického roadsteru očekávejte v roce 2026


Proč to zatím nikoho nenapadlo?

Tím se Polestar 6 stává jedinečným, pokud nebudeme počítat upravený model Smart na baterky, který se ovšem výkonem, ani jinými parametry nemůže novému Polestaru ani přinejmenším rovnat. Výkonem však Polestar 6 nejspíše nebude stačit konkurenčnímu Porsche Taycan nebo Tesle Model S, ale zařadit by se měl před Roadster od Tesly, chystaný elektrický Dodge nebo i kupé od Porsche.

Nyní bude záležet, jak dokonalá, pohodová a odlišná bude jízda v elektrickém kabrioletu oproti těm spalovacím. Ale jako bychom slyšeli nadšené zájemce, že tento vítr, který vám bude cestou vlát ve vlasech, bude zase o něco čistější.

Přitom se nejedná o první pokus, kdy Polestar představil luxusní a našlapané kupé. Hned první model s číslem jedna si dal za cíl představit designový jazyk značky, neotřelou technologii a unikátní pohon. Přitom stále s velkým odkazem na “mateřskou” automobilku. Vůz tehdy ale čelil kritice vysoké hmotnosti, průměrného výkonu a to v kombinaci cenovky převyšující dva a půl milionu korun. Snad se novému kupé kabriu povede na trhu lépe.

Sledujte nás v Google Zprávách

Autor článku

Matouš Vrchota - Redaktor

Zajímám se o moderní technologie nejen v oblasti automotive. Jak je něco digitální a ideálně s Androidem, většinou to má i moji pozornost. Když ve volném čase neřídím, tak většinou něco kutím na rodinném vozovém parku nebo jezdím na kole.


Komentáře


Nejnovější články