Češi se o něj poperou. Dravá značka oznamuje levné SUV s nízkou spotřebou

  • Hybridní MG ZS má velkou šanci na úspěch
  • V nabídce doplní městský hatchback MG3
  • Úsporný hybridní pohon a solidní výbava jsou hlavními prodejními taháky
MG ZS HYBRID+

MG ZS HYBRID+ (2024) | foto: MG Motors

Automobilce MG se po návratu na trh daří velmi solidně. Svůj původně domácí trh bere útokem a výjimkou nejsou ani sekundární oblasti, včetně té české. Především její menší SUV, model ZS slaví prodejní úspěchy. Na přelomu třetího čtvrtletí se navíc představí jeho modernizovaná verze, která nově nabídne i hybridní motorizaci. Od té si výrobce slibuje další nárůst zákazníků.

Modernizované MG ZS

MG ZS se ve svém segmentu stal překvapivým přeborníkem. Za první pololetí se z něj stalo dokonce nejprodávanější SUV s segmentu B. Automobilka se může pyšnit 1 846 prodanými kusy. Současná generace nabídne solidní výbavu a rozumnou míru pohodlí za přijatelnou cenu. Co tedy můžeme očekávat od novinky? Zejména navýšení výbavy na všech frontách.

Facelift je spíše drobnějšího charakteru. Změnu poznáte především na čelní masce a předních světlometech, které jsou nyní plně LEDkové. Stejnou technologii osadilo MG i do zadních sdružených svítilen. Omlazená je i přístrojová deska.

Řidiči nyní informace zpracovává aktualizovaný displej digitálních budíků o úhlopříčce sedmi palců. Centrální nastavení zobrazuje dotykový displej o úhlopříčce 12,3 palce. MG si zatím hlídá nové rozložení interiéru, a tak máme přísun informací omezený.

MG ZS HYBRID+ (2024)

MG ZS HYBRID+ (2024) | foto: MG Motors


Čtěte také: Číňané se rozjeli. MG Cyber GTS je neobyčejné sportovní kupé na baterky


Druhý hybrid britsko-čínské značky

Nejdůležitější složkou je ale zcela nové hybridní pohonné ústrojí. Základ tvoří benzínový motor o objemu 1,5 litru s točivým momentem 250 Nm o výkonu 101 koní. Trakční motor přidá dalších 33 koní. Celý agregát systémově nabídne 195 koňských sil.

Pro elektrické rozjezdy ukládá energii baterie o kapacitě 1,83 kWh. Míra efektivity a rekuperace by měla být více než obstojná. O plnění se postará generátor s výkonem 45 kW. V případě nového modelu ZS HYBRID+ se tedy můžete spolehnout na to, že tankovat budete jezdit mnohem méně.

MG ZS HYBRID+ (2024) | foto: MG Motors

MG ZS HYBRID+ (2024) | foto: MG Motors

Dorazí v průběhu října 2024

MG plánuje uvést inovovaný model na trh v průběhu letošního října. Předpokládáme, že po vzoru současné modelové nabídky se bude i tento model nabízet nejméně ve dvou verzích výbavy.

Výrobce již od základní nabídky do vozů instaluje systémy pokročilých asistentů MG Pilot s adaptivním tempomatem i aktivním hlídáním krizových situací. Vůz bude hlídat jízdní pruhy i slepé úhly. V koloně vám pomůže s pomalou jízdou. Po malém MG3 půjde teprve o druhý model, který do portfolia MG přidá hybridní motorizaci.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Češi se o něj poperou. Dravá značka oznamuje levné SUV s nízkou spotřebou

  • Hybridní MG ZS má velkou šanci na úspěch
  • V nabídce doplní městský hatchback MG3
  • Úsporný hybridní pohon a solidní výbava jsou hlavními prodejními taháky
MG ZS HYBRID+

MG ZS HYBRID+ (2024) | foto: MG Motors

Automobilce MG se po návratu na trh daří velmi solidně. Svůj původně domácí trh bere útokem a výjimkou nejsou ani sekundární oblasti, včetně té české. Především její menší SUV, model ZS slaví prodejní úspěchy. Na přelomu třetího čtvrtletí se navíc představí jeho modernizovaná verze, která nově nabídne i hybridní motorizaci. Od té si výrobce slibuje další nárůst zákazníků.

Modernizované MG ZS

MG ZS se ve svém segmentu stal překvapivým přeborníkem. Za první pololetí se z něj stalo dokonce nejprodávanější SUV s segmentu B. Automobilka se může pyšnit 1 846 prodanými kusy. Současná generace nabídne solidní výbavu a rozumnou míru pohodlí za přijatelnou cenu. Co tedy můžeme očekávat od novinky? Zejména navýšení výbavy na všech frontách.

Facelift je spíše drobnějšího charakteru. Změnu poznáte především na čelní masce a předních světlometech, které jsou nyní plně LEDkové. Stejnou technologii osadilo MG i do zadních sdružených svítilen. Omlazená je i přístrojová deska.

Řidiči nyní informace zpracovává aktualizovaný displej digitálních budíků o úhlopříčce sedmi palců. Centrální nastavení zobrazuje dotykový displej o úhlopříčce 12,3 palce. MG si zatím hlídá nové rozložení interiéru, a tak máme přísun informací omezený.

MG ZS HYBRID+ (2024)

MG ZS HYBRID+ (2024) | foto: MG Motors


Čtěte také: Číňané se rozjeli. MG Cyber GTS je neobyčejné sportovní kupé na baterky


Druhý hybrid britsko-čínské značky

Nejdůležitější složkou je ale zcela nové hybridní pohonné ústrojí. Základ tvoří benzínový motor o objemu 1,5 litru s točivým momentem 250 Nm o výkonu 101 koní. Trakční motor přidá dalších 33 koní. Celý agregát systémově nabídne 195 koňských sil.

Pro elektrické rozjezdy ukládá energii baterie o kapacitě 1,83 kWh. Míra efektivity a rekuperace by měla být více než obstojná. O plnění se postará generátor s výkonem 45 kW. V případě nového modelu ZS HYBRID+ se tedy můžete spolehnout na to, že tankovat budete jezdit mnohem méně.

MG ZS HYBRID+ (2024) | foto: MG Motors

MG ZS HYBRID+ (2024) | foto: MG Motors

Dorazí v průběhu října 2024

MG plánuje uvést inovovaný model na trh v průběhu letošního října. Předpokládáme, že po vzoru současné modelové nabídky se bude i tento model nabízet nejméně ve dvou verzích výbavy.

Výrobce již od základní nabídky do vozů instaluje systémy pokročilých asistentů MG Pilot s adaptivním tempomatem i aktivním hlídáním krizových situací. Vůz bude hlídat jízdní pruhy i slepé úhly. V koloně vám pomůže s pomalou jízdou. Po malém MG3 půjde teprve o druhý model, který do portfolia MG přidá hybridní motorizaci.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."