Čínský elektromobil BYD Atto 3 byl konečně podroben losímu testu. Výsledek vozu však není úplně nejlepší. O co v rámci testu jde a jak tedy elektromobil BYD dopadl?
V poslední době čínské značky elektromobilů pořádně expandují na evropský trh a daří se jim zde pěkně navyšovat prodeje. Jinak tomu není ani u značky BYD a jejího vozu Atto 3, který jen nedávno vstoupil na trh starého kontinentu. Konečně se tak na vůz mohla podívat redakce webu km77.com.
Ta se již dlouhou dobu věnuje testování elektrických automobilů a jednou z jejích specialit je pak provádění takzvaného losího testu, který slouží k ověření boční stability automobilu při prudkém vyhýbacím manévru. A právě to si tedy elektromobil Atto 3 mohl nedávno vyzkoušet.
Čtěte také: Čínský elektromobil BYD Atto 3 exceloval v testu bezpečnosti Euro NCAP
Testem dokázal čínský elektromobil projít při maximální rychlosti 71 km/h. Podle databáze redakce, která vůz otestovala, se tak jedná o podprůměrný výsledek. Pro městský crossover je to však i přesto opravdu solidní výsledek.
Pro srovnání, nejlepším výsledkem, který kdy redakce s jakýmkoli vozem dosáhla, je rychlost 83 km/h, a o tento rekord se postaraly elektromobily Tesla Model 3 a Tesla Model Y. Perfektního výsledku však dosáhl například i Hyundai Ioniq 5 s rychlostí 82 km/h. Kdo v testu naopak propadl, je například Škoda Enyaq iV, která je s rychlostí 67 km/h třetím nejhorším vozem v historii testování redakce.
Čínský elektromobil BYD Atto 3 byl konečně podroben losímu testu. Výsledek vozu však není úplně nejlepší. O co v rámci testu jde a jak tedy elektromobil BYD dopadl?
V poslední době čínské značky elektromobilů pořádně expandují na evropský trh a daří se jim zde pěkně navyšovat prodeje. Jinak tomu není ani u značky BYD a jejího vozu Atto 3, který jen nedávno vstoupil na trh starého kontinentu. Konečně se tak na vůz mohla podívat redakce webu km77.com.
Ta se již dlouhou dobu věnuje testování elektrických automobilů a jednou z jejích specialit je pak provádění takzvaného losího testu, který slouží k ověření boční stability automobilu při prudkém vyhýbacím manévru. A právě to si tedy elektromobil Atto 3 mohl nedávno vyzkoušet.
Čtěte také: Čínský elektromobil BYD Atto 3 exceloval v testu bezpečnosti Euro NCAP
Testem dokázal čínský elektromobil projít při maximální rychlosti 71 km/h. Podle databáze redakce, která vůz otestovala, se tak jedná o podprůměrný výsledek. Pro městský crossover je to však i přesto opravdu solidní výsledek.
Pro srovnání, nejlepším výsledkem, který kdy redakce s jakýmkoli vozem dosáhla, je rychlost 83 km/h, a o tento rekord se postaraly elektromobily Tesla Model 3 a Tesla Model Y. Perfektního výsledku však dosáhl například i Hyundai Ioniq 5 s rychlostí 82 km/h. Kdo v testu naopak propadl, je například Škoda Enyaq iV, která je s rychlostí 67 km/h třetím nejhorším vozem v historii testování redakce.