Novinky, které Tesla bez ohlášení přidala do nejnovější aktualizace pro své vozy (update 2024.26.1), potěší všechny, kteří nejsou příznivci současných venkovních teplot. Týkají se řízení klimatizace a přináší velmi chytré funkce, které ocení zcela každý. Update by měl být brzy dostupný pro Modely S, 3, X, Y. Vylepšení se dočkalo i vzdálené ovládání z mobilního telefonu.
Tesly se za léta na trhu naučily velmi chytře pracovat s tepelným čerpadlem, které velmi zjednodušuje udržování teploty v interiéru a v zimě se jeho chod nepodepisuje negativně na dojezdu vozidla. Uživatelé neustále potvrzují, že možnost temperace v Psím režimu nebo samotná možnost připravení interiéru před usednutím do vozu jsou velmi populární a dobře zpracované.
Verze systému 2024.26.1 je jako dosavadní aktualizace do vozu dodávána bezdrátově přes internet (OTA). Server Not a Tesla App se ihned pustil do rozboru novinek a zveřejnil následující seznam, akorát zatím chybí obrázky toho, jak změny konkrétně vypadají. I když nepatří k nejobsáhlejším, nové funkce jsou zaručeně příjemné.
V mobilní aplikaci najdeme přepracovanou nabídku ovládání klimatizace a teplotního komfortu. S tím je spojená i úprava vzhledu u možnosti nastavení teploty před plánovaným odjezdem. Nastavovat lze podmínky podle zvolené lokality, četnost a frekvence použití i podmínky spojené s nabíjením.
Čtěte také: Proč se odkládá Tesla Robotaxi? Musk prozradil, k čemu měl výhrady
Grafických změn se dočkal i samotný ovládací panel v dotykovém prostřední vozu. Ovládání bude jednodušší, intuitivnější a při jízdě nebude nutné nastavovat tolik podrobných položek. Uživatelé staré prostředí často kritizovali, že intenzita foukání i změna směru klapek byla příliš náročná a špatně se prováděla během řízení. Výrobce si tyto poznámky vzal k srdci a zde je náprava.
Zajímavou a praktickou funkcí je chování intenzity větráku během telefonního hovoru. Pokud jsou větráky sepnuté na vyšší rychlost, mohou během aktivního hovoru vytvářet šum a druhá strana tak bude hůře slyšet. Proto se vozidlo nově naučilo, že během hovoru míru foukání sníží natolik, aby byl zvuk hovoru čistější a srozumitelnější. Po skončení se vrátí na původně nastavenou hodnotu.
Novinky, které Tesla bez ohlášení přidala do nejnovější aktualizace pro své vozy (update 2024.26.1), potěší všechny, kteří nejsou příznivci současných venkovních teplot. Týkají se řízení klimatizace a přináší velmi chytré funkce, které ocení zcela každý. Update by měl být brzy dostupný pro Modely S, 3, X, Y. Vylepšení se dočkalo i vzdálené ovládání z mobilního telefonu.
Tesly se za léta na trhu naučily velmi chytře pracovat s tepelným čerpadlem, které velmi zjednodušuje udržování teploty v interiéru a v zimě se jeho chod nepodepisuje negativně na dojezdu vozidla. Uživatelé neustále potvrzují, že možnost temperace v Psím režimu nebo samotná možnost připravení interiéru před usednutím do vozu jsou velmi populární a dobře zpracované.
Verze systému 2024.26.1 je jako dosavadní aktualizace do vozu dodávána bezdrátově přes internet (OTA). Server Not a Tesla App se ihned pustil do rozboru novinek a zveřejnil následující seznam, akorát zatím chybí obrázky toho, jak změny konkrétně vypadají. I když nepatří k nejobsáhlejším, nové funkce jsou zaručeně příjemné.
V mobilní aplikaci najdeme přepracovanou nabídku ovládání klimatizace a teplotního komfortu. S tím je spojená i úprava vzhledu u možnosti nastavení teploty před plánovaným odjezdem. Nastavovat lze podmínky podle zvolené lokality, četnost a frekvence použití i podmínky spojené s nabíjením.
Čtěte také: Proč se odkládá Tesla Robotaxi? Musk prozradil, k čemu měl výhrady
Grafických změn se dočkal i samotný ovládací panel v dotykovém prostřední vozu. Ovládání bude jednodušší, intuitivnější a při jízdě nebude nutné nastavovat tolik podrobných položek. Uživatelé staré prostředí často kritizovali, že intenzita foukání i změna směru klapek byla příliš náročná a špatně se prováděla během řízení. Výrobce si tyto poznámky vzal k srdci a zde je náprava.
Zajímavou a praktickou funkcí je chování intenzity větráku během telefonního hovoru. Pokud jsou větráky sepnuté na vyšší rychlost, mohou během aktivního hovoru vytvářet šum a druhá strana tak bude hůře slyšet. Proto se vozidlo nově naučilo, že během hovoru míru foukání sníží natolik, aby byl zvuk hovoru čistější a srozumitelnější. Po skončení se vrátí na původně nastavenou hodnotu.