V březnu minulého roku se v Kalifornii stala vážná nehoda s Teslou Model X, při níž přišel o život Walter Huang, toho času inženýr ze společnosti Apple. Rodina zabitého muže nyní automobilku Tesla žaluje za nespolehlivého autopilota, který údajně celou havárii způsobil.
Walter Huang řídil svůj vůz pomocí autopilota, když vtom ve vysoké rychlosti narazil do betonového mantinelu a spolu s Teslou Model X skončil v plamenech. Huangova rodina v reakci na to ihned žalovala Teslu za to, že autopilot není automobilkou řádně otestován a neměl by tak vůbec ve vozech figurovat. Jedním dechem také dodává, že Model X by měl mít rozsáhlejší funkce pro řidiče, aby autopilot mohl být prezentován jako spolehlivý.
“Tesla testuje betaverzi svého autopilota na skutečných řidičích. Rodina Waltera Huanga chce proto zabránit dalším takovým tragédiím, ke kterým by mohlo s tímto autopilotem dojít,” vyjádřil se advokát na Kalifornském vrchním soudu.
zdroj: Insideevs
V březnu minulého roku se v Kalifornii stala vážná nehoda s Teslou Model X, při níž přišel o život Walter Huang, toho času inženýr ze společnosti Apple. Rodina zabitého muže nyní automobilku Tesla žaluje za nespolehlivého autopilota, který údajně celou havárii způsobil.
Walter Huang řídil svůj vůz pomocí autopilota, když vtom ve vysoké rychlosti narazil do betonového mantinelu a spolu s Teslou Model X skončil v plamenech. Huangova rodina v reakci na to ihned žalovala Teslu za to, že autopilot není automobilkou řádně otestován a neměl by tak vůbec ve vozech figurovat. Jedním dechem také dodává, že Model X by měl mít rozsáhlejší funkce pro řidiče, aby autopilot mohl být prezentován jako spolehlivý.
“Tesla testuje betaverzi svého autopilota na skutečných řidičích. Rodina Waltera Huanga chce proto zabránit dalším takovým tragédiím, ke kterým by mohlo s tímto autopilotem dojít,” vyjádřil se advokát na Kalifornském vrchním soudu.
zdroj: Insideevs