Na německém nürburgringském okruhu byl spatřen další zvláštní prototyp Tesly Model S s velmi zajímavou čelní maskou, podivným spoilerem a dalšími zajímavými změnami.
Pokud sledujete na Twitteru Elona Muska, ředitele společnosti Tesla, tak vás určitě nemohl minout jeho příspěvek, ve kterém prozradil, že se chystá poslat Teslu Model S na Nürburgring, aby dokázal, že i dnes jsou elektromobily značky Tesla stále ty nejvýkonnější elektromobily, které jsou aktuálně dostupné a k sehnání. Předminulý týden Elon řekl, že Tesla pošle na Nürburgring Model S, což se nakonec potvrdilo. Učinil tak téměř ihned po tom, co Porsche stanovilo nový traťový rekord v oblasti čtyřdveřových elektromobilů.
Zatím to začíná vypadat, jakože nakonec nešlo o nějaké předhánění se s Porsche, ale že šlo o způsob, jak otestovat nové verze motorů pro Teslu Model S, které nesou název Plaid Powertrain. Na začátku minulého týdne byla společností představena nová verze Modelu S, která má 3 motory Plaid Powertrain a nový prototypový podvozek.
Elon Musk také řekl, že prototyp Tesly Model S, který se testuje na Nürburgringu má 7 míst k sezení. Zanedlouho se ovšem ukázalo, že Tesla si na Nürburgring přivezla více Modelů S. Jeden z prototypů lze vidět na videu, které bylo zveřejněno na YouTube skrze kanál TALEA Media.
Sice onen Model S vidíme pouze pár vteřin, ale i z takto krátké doby lze poznat ty nejvýraznější změny a úpravy, kterými se tento prototyp liší od aktuálně prodávaných Modelů S. Když se detailně podíváme na na obrázek prototypu (červená Tesla Model S) a srovnáme ho s horním obrázkem, na kterém je sériově vyráběný Model S (šedá Tesla Model S), tak si lze povšimnout, že prototyp má lehce pozměněnou čelní masku. Prototypový Model S má mnohem větší prostřední přívod vzduchu a díky tomu je placatá část čelní masky podstatně kratší.
Prototyp má také podstatně větší blatníky a kryty okolo pneumatik, v zadní i přední části vozu. To by mohlo znamenat, že je vůz vybaven většími koly a pneumatikami. Některý ze spatřených prototypů Tesly, který se předváděl na trati měl pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 R.
Na tomto obrázku jde vidět podivný spoiler, kterým je tento prototypový Model S vybaven. Vypadá, jakoby byl tlačen přímo nahoru pro přítlak, ale už na první pohled to nevypadá jako součást vozu už z výroby.
Zdroj: electrek.co
Na německém nürburgringském okruhu byl spatřen další zvláštní prototyp Tesly Model S s velmi zajímavou čelní maskou, podivným spoilerem a dalšími zajímavými změnami.
Pokud sledujete na Twitteru Elona Muska, ředitele společnosti Tesla, tak vás určitě nemohl minout jeho příspěvek, ve kterém prozradil, že se chystá poslat Teslu Model S na Nürburgring, aby dokázal, že i dnes jsou elektromobily značky Tesla stále ty nejvýkonnější elektromobily, které jsou aktuálně dostupné a k sehnání. Předminulý týden Elon řekl, že Tesla pošle na Nürburgring Model S, což se nakonec potvrdilo. Učinil tak téměř ihned po tom, co Porsche stanovilo nový traťový rekord v oblasti čtyřdveřových elektromobilů.
Zatím to začíná vypadat, jakože nakonec nešlo o nějaké předhánění se s Porsche, ale že šlo o způsob, jak otestovat nové verze motorů pro Teslu Model S, které nesou název Plaid Powertrain. Na začátku minulého týdne byla společností představena nová verze Modelu S, která má 3 motory Plaid Powertrain a nový prototypový podvozek.
Elon Musk také řekl, že prototyp Tesly Model S, který se testuje na Nürburgringu má 7 míst k sezení. Zanedlouho se ovšem ukázalo, že Tesla si na Nürburgring přivezla více Modelů S. Jeden z prototypů lze vidět na videu, které bylo zveřejněno na YouTube skrze kanál TALEA Media.
Sice onen Model S vidíme pouze pár vteřin, ale i z takto krátké doby lze poznat ty nejvýraznější změny a úpravy, kterými se tento prototyp liší od aktuálně prodávaných Modelů S. Když se detailně podíváme na na obrázek prototypu (červená Tesla Model S) a srovnáme ho s horním obrázkem, na kterém je sériově vyráběný Model S (šedá Tesla Model S), tak si lze povšimnout, že prototyp má lehce pozměněnou čelní masku. Prototypový Model S má mnohem větší prostřední přívod vzduchu a díky tomu je placatá část čelní masky podstatně kratší.
Prototyp má také podstatně větší blatníky a kryty okolo pneumatik, v zadní i přední části vozu. To by mohlo znamenat, že je vůz vybaven většími koly a pneumatikami. Některý ze spatřených prototypů Tesly, který se předváděl na trati měl pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 R.
Na tomto obrázku jde vidět podivný spoiler, kterým je tento prototypový Model S vybaven. Vypadá, jakoby byl tlačen přímo nahoru pro přítlak, ale už na první pohled to nevypadá jako součást vozu už z výroby.
Zdroj: electrek.co