Prvky exteriéru a interiéru Tesly jsou rozdílné než u ostatních aut na trhu. Kromě prvního Roadsteru a nefaceliftovaného Modelu S nemají současné modely automobilky prední chladič, což současnému modelu S, modelu X a modelu 3 dává vzhled, který se výrazně liší od tradičních automobilů. Interiéry automobilů Tesly jsou ještě jedinečnější. Interiéry Tesly jsou, bez ohledu na minimalismus, soustředěny na technologii a udržitelnost.
Díky těmto jedinečným prvkům vyniká Tesla z davu konkurentů tradičních výrobců automobilů, jako jsou Lexus a BMW. Současně také neuvěřitelně polarizuje designy vozidel. V automobilové komunitě je stejně snadné najít recenzenty, kteří zbožňují exteriér a interiér Tesly, stejně jako najít ty, kteří je považují za naprosto urážlivé.
Například host Top Gearu Chris Harris si zamiloval okamžité zrychlení Modelu 3 Performance a přilnavost, ale byl obzvláště kritický vůči exteriéru vozidla a laskavě poznamenal, že plně elektrický sedan byl „AK-47 přestrojený za máslový nůž “. Je také docela běžné vidět známé recenzenty prémiových elektrických automobilů, jako je Jaguar I-PACE, srovnávat plyšový interiér britského crossoveru s „vesmírnou kabinou“ Modelu 3.
Přesto, pokud jsou výsledky hodinek Brand Book Kelley Blue Book Q2 2019 ukazatelem, zdá se, že značný počet kupujících luxusních automobilů ve skutečnosti začíná upřednostňovat čisté linie a minimalistická témata elektrických automobilů Tesly před konvenčními akcenty, které se vyskytují v tradičních luxusní automobilech. Průzkum KBB zařadil automobilky do 12 kategorií, které sahaly od bezpečnosti až po prestiž. Na seznamu dominovala Tesla, první v sedmi z 12 kategorií seznamu.
Některé z kategorií, kterým Tesla dominovala, byly docela nepřekvapivé, jako například technologie a jízdní vlastnosti, protože to jsou aspekty, díky kterým je společnost na výrobu elektrických vozidel známa. Překvapivé bylo, že Tesla byla také první značkou v návrhu exteriéru, která porazila Audi a Porsche. Rozvržení interiéru Tesly se umístilo na prvním místě v žebříčku KBB a umístilo společnost nad Acuru a Genesis.
Tyto výsledky jsou dobré pro společnost Tesla a její přístup ke konstrukci vozidla. Jednak naznačují, že by spotřebitelé mohli začít spojovat čisté vnější linie a minimalistický interiér s luxusem. To je zvláště pozoruhodné vzhledem k tomu, že respondenti průzkumu KBB nakupují v segmentu luxusních automobilů, což naznačuje, že jsou obeznámeni s očekávaným rozmachem konvenčních prémiových vozidel od veteránů, jako jsou Mercedes-Benz a BMW.
Když hlavní designér Tesly Franz von Holzhausen navrhl model S , rozhodl se vytvořit vozidlo, které je nedotknutelně elektrické a které stále vypadá rozpoznatelně jako auto. Toto schéma bylo použito na všech vozidlech, které Tesla dosud uvedla, od modelu X po Teslu Semi. Designy společnosti Tesla pravděpodobně zůstanou po mnoho let polarizovány, zejména mezi konvenčními automobilovými nadšenci. Ale vzhledem k výsledkům studie KBB se zdá, že dochází k posunu mezi spotřebiteli luxusních vozidel a Tesle začíná hrát do karet.
Zdroj: teslarati
Prvky exteriéru a interiéru Tesly jsou rozdílné než u ostatních aut na trhu. Kromě prvního Roadsteru a nefaceliftovaného Modelu S nemají současné modely automobilky prední chladič, což současnému modelu S, modelu X a modelu 3 dává vzhled, který se výrazně liší od tradičních automobilů. Interiéry automobilů Tesly jsou ještě jedinečnější. Interiéry Tesly jsou, bez ohledu na minimalismus, soustředěny na technologii a udržitelnost.
Díky těmto jedinečným prvkům vyniká Tesla z davu konkurentů tradičních výrobců automobilů, jako jsou Lexus a BMW. Současně také neuvěřitelně polarizuje designy vozidel. V automobilové komunitě je stejně snadné najít recenzenty, kteří zbožňují exteriér a interiér Tesly, stejně jako najít ty, kteří je považují za naprosto urážlivé.
Například host Top Gearu Chris Harris si zamiloval okamžité zrychlení Modelu 3 Performance a přilnavost, ale byl obzvláště kritický vůči exteriéru vozidla a laskavě poznamenal, že plně elektrický sedan byl „AK-47 přestrojený za máslový nůž “. Je také docela běžné vidět známé recenzenty prémiových elektrických automobilů, jako je Jaguar I-PACE, srovnávat plyšový interiér britského crossoveru s „vesmírnou kabinou“ Modelu 3.
Přesto, pokud jsou výsledky hodinek Brand Book Kelley Blue Book Q2 2019 ukazatelem, zdá se, že značný počet kupujících luxusních automobilů ve skutečnosti začíná upřednostňovat čisté linie a minimalistická témata elektrických automobilů Tesly před konvenčními akcenty, které se vyskytují v tradičních luxusní automobilech. Průzkum KBB zařadil automobilky do 12 kategorií, které sahaly od bezpečnosti až po prestiž. Na seznamu dominovala Tesla, první v sedmi z 12 kategorií seznamu.
Některé z kategorií, kterým Tesla dominovala, byly docela nepřekvapivé, jako například technologie a jízdní vlastnosti, protože to jsou aspekty, díky kterým je společnost na výrobu elektrických vozidel známa. Překvapivé bylo, že Tesla byla také první značkou v návrhu exteriéru, která porazila Audi a Porsche. Rozvržení interiéru Tesly se umístilo na prvním místě v žebříčku KBB a umístilo společnost nad Acuru a Genesis.
Tyto výsledky jsou dobré pro společnost Tesla a její přístup ke konstrukci vozidla. Jednak naznačují, že by spotřebitelé mohli začít spojovat čisté vnější linie a minimalistický interiér s luxusem. To je zvláště pozoruhodné vzhledem k tomu, že respondenti průzkumu KBB nakupují v segmentu luxusních automobilů, což naznačuje, že jsou obeznámeni s očekávaným rozmachem konvenčních prémiových vozidel od veteránů, jako jsou Mercedes-Benz a BMW.
Když hlavní designér Tesly Franz von Holzhausen navrhl model S , rozhodl se vytvořit vozidlo, které je nedotknutelně elektrické a které stále vypadá rozpoznatelně jako auto. Toto schéma bylo použito na všech vozidlech, které Tesla dosud uvedla, od modelu X po Teslu Semi. Designy společnosti Tesla pravděpodobně zůstanou po mnoho let polarizovány, zejména mezi konvenčními automobilovými nadšenci. Ale vzhledem k výsledkům studie KBB se zdá, že dochází k posunu mezi spotřebiteli luxusních vozidel a Tesle začíná hrát do karet.
Zdroj: teslarati