Elektrickevozy.cz

Trendy: elektromobilová revoluce v ČR | Tesla Model 3 | elektromobily nebo hybridy? | TOP 10 elektromobilů pro rok 2020

Ford má novou filosofii. Budoucnost spatřuje v elektrifikaci

  |  Martin Skořepa  |  diskuze

Ford přichází s novou kampaní nazvanou „Bring on Tomorrow“ („Ať už je zítřek“), kde jasně signalizuje posun ve svém přístupu k osobním automobilům.

TIP: Ford zveřejnil krátký film o tom, jak a proč vznikl Mustang jako elektroauto

“Celý automobilový průmysl se významně mění – a modrý ovál je připraven udávat v tomto procesu směr.” píše se v nové tiskové zprávě legendární americké automobilky, která už jednou byla u automobilové revoluce. Ke konci roku 2020 bude mít v nabídce 14 elektrifikovaných modelů a počítá také s elektrifikací všech nových vozů, které bude uvádět na trh v budoucnu.

Toto nové směřování značky znamená mnohem víc než jen marketingovou kampaň. Jasně totiž naznačuje pozici Fordu v čele nových trendů v automobilovém průmyslu,“ říká Anthony Ireson, ředitel marketingové komunikace ve Ford Europe. „Přinášíme totiž vysoce atraktivní produktovou řadu plnou inovací a nových technologií, kterou – jak všichni věříme – zákazníci vysoce ocení. Typickým příkladem takového produktu je model Mustang Mach-E.

Mustang zahajuje novou éru elektrifikace

Od základu nově zkonstruovaný elektromobil Ford Mustang Mach-E, který jde již teďobjednávat v některých evropských státech, proto také účinkuje v prvním televizním spotu z kampaně „Bring on Tomorrow“. Vůz reprezentuje novou interpretaci základních hodnot kultovního Mustangu, k nimž patří svoboda, pokrok, dynamika i nádech rebelie – a zároveň ztělesňuje elektrickou budoucnost Fordu.

Druhý spot nedávno absolvoval premiéru v Itálii a po zbytek ledna i v únoru bude postupně uváděn v dalších evropských zemích. Účinkuje v něm nový elektrifikovaný crossover Ford Puma, vyznačující se vyspělým mild-hybridním pohonem, nepřehlédnutelným designem a největším zavazadlovýcm prostorem v segmentu.

Třetí spot, plánovaný na duben, se zaměří na nové SUV Ford Kuga – nejdůsledněji elektrifikovaný model v dosavadní historii Fordu, nabízený jako plug-in hybrid, mild-hybrid i full-hybrid. Hudební podkres všech tří spotů zajištuje skladba „Power“, jejímž autorem je Kanye West.

Zmíněné televizní reklamní šoty si kladou za cíl upozornit na pokrokový přístup Fordu a zdůraznit zaměření značky na elektrifikaci.

ŠTÍTKY:, , , ,

Diskuze

Zásady komentářů: Vyjadřujte se k tématu a buďte ohleduplní k ostatním.
Komentáře považované za spam, komentáře výhradně propagační povahy nebo vulgární komentáře budou smazány.
avatar
  Přihlásit k odběru  
Upozornit na
Mobilní zobrazení