ElektrickéVozy.cz

WiTricity: WIT-3300 Deployment Kit

  |  komentovat  |  autor:

Na žádost čtenářů znovu publikujeme článek o bezdrátovém dobíjení.

WIT-3300 Deployment Kit je bezdrátový „Park-and-Charge“ nabíjecí systém pro elektrická vozidla. Systém poskytuje efektivní řešení  bezdrátového přenosuí, které zcela odbourává potřebu kabelu pro připojení baterie elektrického vozidla.

Přenos energie na dálku- zaparkuj a nabíjej

WIT-3300 Deployment Kit je určen pro přenos energie na vzdálenost od 10-20cm. Vlastní konfigurace může být u vozidel jak s vyšší, tak nižší světlou výšku. Bezdrátový přenos energie je umožněn prostřednictvím libovolného nekovového materiálu, což znamená, že zdrojové zařízení může být instalováno pod podlahu garáže na zpevněné parkovací místo.

Technologická převaha

WiTricity je patentovaný přenos energie a systém nevyžaduje žádné naladění, Jen aby zdroj zachytil rezonátor a páry jsou pak dokonale sladěny, tím bylo dosaženo efektivního přenosu energie. Navíc, nová selektivně laděná magnetická rezonance přenosu energie, poskytuje produkty, které jsou díky tomu menší a 2x – 4x lehčí a efektivnější než řešení na bázi tradiční magnetické indukce.

Deployment Kit

WIT-3300 Kit je kompletní sada bezdrátové zdroje energie dvou modulů, které mohou být začleněny do EV nebo PHEV pro široké bezdrátové park-and-charge systémy.

WIT-3300 Deployment Kit umožňuje uživatelům hodnotit, prokázat a vyvíjet aplikace pro WiTricity patentované (US 7825543 a US 7741734) a patentované technologie pro bezdrátový přenos energie. Sada ukazuje jak WiTricity je bezkonkurenční a má vysokou schopnost převádět energii na dálku, přes beton i dlažbu a dokonce tak, aniž by bylo nutné přesné zarovnání parkoviště.

Systém hodnocení

Deployment Kit lze zakoupit samostatně nebo společně s kompletní WIT-3300 hodnotící systém, který zahrnuje programovatelné stejnosměrné napájení a zatížení, software na podporu testování, rezonátoru zkušebním stavu a doplňky na podporu hloubkové hodnocení.

Development System

K dispozici je WIT-3300 Development System, který kromě všech komponent systému nabízí i balíček naší kompletní projektové dokumentace a detailní technické školení.

Uvedení bezdrátové technologie do provozu

Komerční využití a prodej produktů založených na technologii WiTricity vyžaduje IP licenci od WiTricity nebo nákupu licencovaných výrobních modulů na úrovni z WiTricity nebo jiných autorizovaných prodejců a dodavateli. Je nutno tedy kontaktovat WiTricity prodejce o další informace týkající se udělování licencí a nákup výrobních dílů systému

Specifikace Deployment Kit

Provozní frekvence . . . . . . . . . . . . . . . 145 kHz, nominální
Boční poziční tolerance  . . . . . . . . . . .  ± 20 cm od osy vozidla
Čelní poziční tolerance . . . . . . . . . . . .  ± 10 cm vozidla od osy
Výstupní výkon DC:  . . . . . . . . . . . . . .  300 W, 3.3 kW, s plynulou regulací
Výstupní napětí DC:  . . . . . . . . . . . . . .  350 VDC-400 VDC na 3,3 kW, 18 cm rezonátor
Rozměry:
Modul zdroje krytí  . . . . . . . . . . . . . . .  50 cm x 50 cm x 3,75 cm, 12,5 kg
Zachyťte kryt modulu . . . . . . . . . . . .   50 cm x 50 cm x 3,75 cm, 12,5 kg
RF zesilovač shromáždění . . . . . . . .   22 cm x 33 cm x 13 cm, 4,2 kg
On-vozidla Usměrňovače  . . . . . . . .   20 cm x 28 cm x 7 cm, 3,6 kg

zdroj: WiTricity

ČLÁNKY:, ,
Test: Toyota Prius Plug-in Hybrid (2017) je králem všech hybridů

Test: Toyota Prius Plug-in Hybrid (2017) je králem všech hybridů

2. 10. 2017  |    |  2 komentáře

Prius zůstává ikonickým a tak trochu futuristickým vozem i v roce 2017, tedy 20 let od prvního sériově vyráběného hybridního…

Wozniak: příští velká věc přijde od Tesly, ne od Applu

Wozniak: příští velká věc přijde od Tesly, ne od Applu

24. 9. 2017  |    |  diskuze (0)

Spoluzakladatel Applu Steve Wozniak by o inovacích mohl něco vědět. A něco by mohl vědět také o inovátorech. Nedávno se…

Richard Hammond boural jedním z nejdražších elektromobilů

Richard Hammond boural jedním z nejdražších elektromobilů

3. 9. 2017  |    |  diskuze (0)

Richard Hammond je v partě současných moderátorů pořadu The Grand Tour (a bývalých moderátorů Top Gearu) považován za „toho třetího“. Je…

Mobilní zobrazení