Volkswagen nakonec potřebuje ještě více elektromobilů

Německý koncern aktuálně patří mezi ty, kteří hodně mluví o elektrifikaci a obecně o elektromobilní budoucnosti. Ale to samo o sobě nestačí.

Tip: EU chce po výrobcích aut, aby snížili emise CO2 o 37,5 %

Skupina Volkswagen Group kvůli novým emisním limitům EU údajně přehodnotila své plány na poli elektrifikace a její nová strategie bude muset být ještě agresivnější. Postaví více továren a vyrobí více elektromobilů.

Dosavadní strategie Volkswagenu prý nebyla dostatečná, takže by se nakonec nepovedlo splnit přísnější emisní normy, kdy emise CO2 mají klesnout do roku 2030 o 37,5 % pro běžné vozy a o 31 % pro užitkové vozy.

Volkswagen předpokládal, že do roku 2030 v Evropě prodá kolem 1,2 milionu čistě elektrických vozů, ovšem kvůli přísnějším emisním limitům musel čísla přepočítat a nakonec má přidat ještě asi 600 000 elektromobilů.

S tím přijdou změny i výrobní, a sice bude potřeba postavit ještě jednu továrnu pro výrobu elektromobilů, aby firma dokázala takový počet aut vyrobit. A podle některých názorů bude Volkswagen přidávat ještě jeden nový model elektromobilu.

Informace každopádně ukazují, že je zatím vše stále poměrně nejasné a že se snaží automobilka spíše přicházet s marketingovými tvrzeními, než s reálnými výsledky. Slibovaná elektromobilová revoluce má u Volkswagenu odstartovat až v roce 2020, kdy by měl dorazit první čistokrevný elektromobil řady Volkswagen I.D. a další budou následovat vzápětí. Do té doby jde spíše o předpovědi a odhady, než o informace, které by byly černé na bílém.

zdroj: Electrive

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Volkswagen nakonec potřebuje ještě více elektromobilů

Německý koncern aktuálně patří mezi ty, kteří hodně mluví o elektrifikaci a obecně o elektromobilní budoucnosti. Ale to samo o sobě nestačí.

Tip: EU chce po výrobcích aut, aby snížili emise CO2 o 37,5 %

Skupina Volkswagen Group kvůli novým emisním limitům EU údajně přehodnotila své plány na poli elektrifikace a její nová strategie bude muset být ještě agresivnější. Postaví více továren a vyrobí více elektromobilů.

Dosavadní strategie Volkswagenu prý nebyla dostatečná, takže by se nakonec nepovedlo splnit přísnější emisní normy, kdy emise CO2 mají klesnout do roku 2030 o 37,5 % pro běžné vozy a o 31 % pro užitkové vozy.

Volkswagen předpokládal, že do roku 2030 v Evropě prodá kolem 1,2 milionu čistě elektrických vozů, ovšem kvůli přísnějším emisním limitům musel čísla přepočítat a nakonec má přidat ještě asi 600 000 elektromobilů.

S tím přijdou změny i výrobní, a sice bude potřeba postavit ještě jednu továrnu pro výrobu elektromobilů, aby firma dokázala takový počet aut vyrobit. A podle některých názorů bude Volkswagen přidávat ještě jeden nový model elektromobilu.

Informace každopádně ukazují, že je zatím vše stále poměrně nejasné a že se snaží automobilka spíše přicházet s marketingovými tvrzeními, než s reálnými výsledky. Slibovaná elektromobilová revoluce má u Volkswagenu odstartovat až v roce 2020, kdy by měl dorazit první čistokrevný elektromobil řady Volkswagen I.D. a další budou následovat vzápětí. Do té doby jde spíše o předpovědi a odhady, než o informace, které by byly černé na bílém.

zdroj: Electrive

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."