V Číně se stala majiteli Tesly kuriózní věc, na kterou zaručeně jen tak nezapomene. Automobilka po něm požaduje 3,8 milionů čínských jenů za nabíjení vozu na Superchargerech. V přepočtu se jedná o částku přesahující 14 milionů korun.
Aplikace majiteli současně také znemožnila přístup k dalšímu nabíjení. Nad tímto vysokým číslem se musí snad každý pozastavit a tušit, že se jedná o chybu. Pokud někdo z vás ještě stále pochybuje, je tomu skutečně tak. Zákaznická podpora majitele sama kontaktovala, aby jej o této chybě ujistila. Není ale jediným majitelem Tesly Modelu 3, který takové oznámení z aplikace obdržel. Chyba se naštěstí vyskytla pouze v Číně.
Vyčíslená suma čítala téměř 2 GWh, konkrétně se jednalo o 1 923 720 kWh při ceně 2 čínské jeny za kWh. Podle odhadů byste s takovou spotřebou nabili Model 3 ve verzi se standardním dojezdem asi 32tisíckrát. A ujeli byste s tím lehce přes 14 milionů kilometrů. Dojezd slušný, ale tu dobu strávenou nabíjením si raději ani nechceme představovat.
Čtěte také: Tesla rozšiřuje pilotní provoz Superchargerů pro cizí elektromobily. Do Česka zatím ne
Ač se to může zdát úsměvné a pravděpodobně na první pohled zřejmé, že se jedná o chybu, skutečnost, že vám aplikace zablokuje přístup k nabíjení už rozhodně k zasmání není. Přesná příčina zatím známá není, ale podle článku čínského serveru CnEVPost prováděla Tesla úpravy na poplatcích pro připojení nabitých vozů.
Po zvednutí cen stojí minuta stání na nabíječce 3.2 jenu, dvojnásobek pak v případě, že jsou obsazeny všechny stojany. To je ekvivalent 66 haléřů v naší měně v případě polovičního obsazení stanice.
Jak americké Superchargery, tak evropské začínají většinou na hodnotě padesáti centů za minutu. Ve Spojených státech to tak činí 11,77 korun, v EU pak necelých 13 korun. Aby se to v České republice dobře počítalo, Tesla nastavila hodnoty na 10, respektive 20 korun českých.
V Číně se stala majiteli Tesly kuriózní věc, na kterou zaručeně jen tak nezapomene. Automobilka po něm požaduje 3,8 milionů čínských jenů za nabíjení vozu na Superchargerech. V přepočtu se jedná o částku přesahující 14 milionů korun.
Aplikace majiteli současně také znemožnila přístup k dalšímu nabíjení. Nad tímto vysokým číslem se musí snad každý pozastavit a tušit, že se jedná o chybu. Pokud někdo z vás ještě stále pochybuje, je tomu skutečně tak. Zákaznická podpora majitele sama kontaktovala, aby jej o této chybě ujistila. Není ale jediným majitelem Tesly Modelu 3, který takové oznámení z aplikace obdržel. Chyba se naštěstí vyskytla pouze v Číně.
Vyčíslená suma čítala téměř 2 GWh, konkrétně se jednalo o 1 923 720 kWh při ceně 2 čínské jeny za kWh. Podle odhadů byste s takovou spotřebou nabili Model 3 ve verzi se standardním dojezdem asi 32tisíckrát. A ujeli byste s tím lehce přes 14 milionů kilometrů. Dojezd slušný, ale tu dobu strávenou nabíjením si raději ani nechceme představovat.
Čtěte také: Tesla rozšiřuje pilotní provoz Superchargerů pro cizí elektromobily. Do Česka zatím ne
Ač se to může zdát úsměvné a pravděpodobně na první pohled zřejmé, že se jedná o chybu, skutečnost, že vám aplikace zablokuje přístup k nabíjení už rozhodně k zasmání není. Přesná příčina zatím známá není, ale podle článku čínského serveru CnEVPost prováděla Tesla úpravy na poplatcích pro připojení nabitých vozů.
Po zvednutí cen stojí minuta stání na nabíječce 3.2 jenu, dvojnásobek pak v případě, že jsou obsazeny všechny stojany. To je ekvivalent 66 haléřů v naší měně v případě polovičního obsazení stanice.
Jak americké Superchargery, tak evropské začínají většinou na hodnotě padesáti centů za minutu. Ve Spojených státech to tak činí 11,77 korun, v EU pak necelých 13 korun. Aby se to v České republice dobře počítalo, Tesla nastavila hodnoty na 10, respektive 20 korun českých.