Otázkou je, jak chce Tesla celou výstavbu financovat. V současné době totiž staví továrnu Gigafactory v Šanghaji, která dostala velmi dobré financování od čínských bank. Tesla tedy musí opět najít možnost dobrých finančních prostředků, aby si mohla dovolit dva takové velké projekty. Pokud by ale opravdu začala stavět továrnu v Německu mohlo by to společnosti výrazně pomoci. Už dříve se Elon Musk vyjádřil, že Německo je pro ně hlavní volbou a že německo-francouzská hranice dává smysl.
Už dlouho se spekuluje o tom, že Tesla chce vybudovat novou továrnu v Evropě. Dříve v úvahu připadalo Německo, Francie či Benelux. Avšak nedávný tweet Elona Muska potvrdil, že pro Teslu bude v současné době volbou číslo jedna Německo.
Automobilka chce především novou továrnou v Evropě zásobovat své evropské trhy, které jsou jedny z hlavních a výrazně tím tak snížit náklady na logistiku. V Nizozemí sice už jedna továrna stojí, avšak ta je navržena pouze pro finální montáž vozidel Tesla Model S a Model X. Generální ředitel Elon Musk ale vysloveně mluví o vybudování továrny v Německu, která se bude zabývat celkovou montáží i výrobou baterií.
Otázkou je, jak chce Tesla celou výstavbu financovat. V současné době totiž staví továrnu Gigafactory v Šanghaji, která dostala velmi dobré financování od čínských bank. Tesla tedy musí opět najít možnost dobrých finančních prostředků, aby si mohla dovolit dva takové velké projekty. Pokud by ale opravdu začala stavět továrnu v Německu mohlo by to společnosti výrazně pomoci. Už dříve se Elon Musk vyjádřil, že Německo je pro ně hlavní volbou a že německo-francouzská hranice dává smysl.