Tesla u nového Modelu 3 (2024) odebrala páčky pod volantem, takže už není možné dosavadním způsobem ovládat světla, či volič převodovky pro vybrání směru jízdy. Volič převodovky (či chcete-li řadící páčku) přesunula do dotykového displeje, po vzoru Modelů S/X, u kterých se tento experiment již odehrál. Ale co dělat, když obrazovka umře? I to se může stát, jak jistě někteří „tesláci“ potvrdí.
Podle manuálu to vypadá, že Tesla u nového Modelu 3 „Highland“ přidala ještě manuální volič převodovky právě pro případ selhání obrazovky, či jiné nouzové situace. Najdete jej v podobě klasických, fyzických tlačítek na stropě v místě nad zpětným středovým zrcátkem, tedy tam, kde je i například tlačítko pro aktivaci výstražných světel. Co na takové řešení říkáte?
Tesla u nového Modelu 3 (2024) odebrala páčky pod volantem, takže už není možné dosavadním způsobem ovládat světla, či volič převodovky pro vybrání směru jízdy. Volič převodovky (či chcete-li řadící páčku) přesunula do dotykového displeje, po vzoru Modelů S/X, u kterých se tento experiment již odehrál. Ale co dělat, když obrazovka umře? I to se může stát, jak jistě někteří „tesláci“ potvrdí.
Podle manuálu to vypadá, že Tesla u nového Modelu 3 „Highland“ přidala ještě manuální volič převodovky právě pro případ selhání obrazovky, či jiné nouzové situace. Najdete jej v podobě klasických, fyzických tlačítek na stropě v místě nad zpětným středovým zrcátkem, tedy tam, kde je i například tlačítko pro aktivaci výstražných světel. Co na takové řešení říkáte?