Také Toyota RAV4 Hybrid se objevila v reklamě na Superbowlu

Během nedělní noci proběhla v Americe sportovní událost roku – Super Bowl. Nejsledovanější televizní přenos není však jen o sportu, ale je také přehlídkou reklam těch nejvýznamnějších značek. Na letošním ročníku nemohla chybět ani Toyota, která vsadila na spojení hráčky amerického fotbalu Antoinette „Toni“ Harrisové a nové Toyoty RAV4 Hybrid.

Tip: Toyota RAV4 (2019) hybrid: o kus modernější a celkově vyspělejší

Přes 100 miliónů sledujících, to je počet lidí, kteří si pustili Super Bowl. Tento zápas amerického fotbalu proto bývá právem označován za marketingovou výstavu toho nejlepšího, co reklamní svět dokáže nabídnout. Odpovídá tomu však i cena a jedna vteřina reklamy vyjde v přepočtu na téměř čtyři miliony korun.

V letošním roce Toyota představila reklamu, ve které v hlavní roli hraje Antoinette „Toni“ Harrisová. Ta překonala veškerá očekávání okolí a stala se první ženskou hráčkou amerického fotbalu hrající na nespecializované pozici. Zároveň jako první hráčka dostala stipendijní nabídku. Její sny ale zde nekončí, dokonce se chce stát první ženou v lize amerického fotbalu NFL.

Cesta k vrcholu nebyla snadná, a právě to se ukazuje v reklamě s novou Toyotou RAV4 (2019). Okolí Toni vždy jen říkalo, že je příliš malá, slabá, pomalá nebo že nikdy nedostane fotbalové stipendium. Hlas v reklamě říká: „Lidé měli mnoho předsudků o Toni.“ Od volantu Toyoty se ale usmívá Harrisová a říká: „Ale já nikdy nebyla velkým fanouškem předsudků.“

https://www.youtube.com/watch?v=H-LRLub6m5A

Spojení Toyoty RAV4 a Toni Harrisové však není náhoda. Stejně jako Toni boří mýty o americkém fotbale a ukazuje, že vše jde překonat, Toyota se svým novým hybridním modelem dokazuje, že i RAV4 překonává to, co o ní bylo řečeno znovu a znovu.

Touto reklamou by se Toni Harrisová ráda stala součástí něčeho většího a chce dát příklad dalším dívkám. Podstatné je totiž prý udržet sen naživu, protože nic není nemožné. Reklama tak navazuje i na celosvětovou kampaň Toyoty „Start Your Impossible“, která spočívá v překonávání překážek a uskutečňování snů.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Také Toyota RAV4 Hybrid se objevila v reklamě na Superbowlu

Během nedělní noci proběhla v Americe sportovní událost roku – Super Bowl. Nejsledovanější televizní přenos není však jen o sportu, ale je také přehlídkou reklam těch nejvýznamnějších značek. Na letošním ročníku nemohla chybět ani Toyota, která vsadila na spojení hráčky amerického fotbalu Antoinette „Toni“ Harrisové a nové Toyoty RAV4 Hybrid.

Tip: Toyota RAV4 (2019) hybrid: o kus modernější a celkově vyspělejší

Přes 100 miliónů sledujících, to je počet lidí, kteří si pustili Super Bowl. Tento zápas amerického fotbalu proto bývá právem označován za marketingovou výstavu toho nejlepšího, co reklamní svět dokáže nabídnout. Odpovídá tomu však i cena a jedna vteřina reklamy vyjde v přepočtu na téměř čtyři miliony korun.

V letošním roce Toyota představila reklamu, ve které v hlavní roli hraje Antoinette „Toni“ Harrisová. Ta překonala veškerá očekávání okolí a stala se první ženskou hráčkou amerického fotbalu hrající na nespecializované pozici. Zároveň jako první hráčka dostala stipendijní nabídku. Její sny ale zde nekončí, dokonce se chce stát první ženou v lize amerického fotbalu NFL.

Cesta k vrcholu nebyla snadná, a právě to se ukazuje v reklamě s novou Toyotou RAV4 (2019). Okolí Toni vždy jen říkalo, že je příliš malá, slabá, pomalá nebo že nikdy nedostane fotbalové stipendium. Hlas v reklamě říká: „Lidé měli mnoho předsudků o Toni.“ Od volantu Toyoty se ale usmívá Harrisová a říká: „Ale já nikdy nebyla velkým fanouškem předsudků.“

https://www.youtube.com/watch?v=H-LRLub6m5A

Spojení Toyoty RAV4 a Toni Harrisové však není náhoda. Stejně jako Toni boří mýty o americkém fotbale a ukazuje, že vše jde překonat, Toyota se svým novým hybridním modelem dokazuje, že i RAV4 překonává to, co o ní bylo řečeno znovu a znovu.

Touto reklamou by se Toni Harrisová ráda stala součástí něčeho většího a chce dát příklad dalším dívkám. Podstatné je totiž prý udržet sen naživu, protože nic není nemožné. Reklama tak navazuje i na celosvětovou kampaň Toyoty „Start Your Impossible“, která spočívá v překonávání překážek a uskutečňování snů.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."