Každá automobilka, která prodává elektromobily, má svoji „vlastní“ síť nabíjecích stanic, na kterých obvykle platí pro její zákazníky lepší cenová politika než pro ostatní. Porsche na tom není jinak.
V tuhle chvíli se už může německá automobilka pochlubit tím, že nabíječek zahrnutých ve službě Porsche Charging Service, je už přes 100 000 (nicméně nabíjecích míst je to logicky podstatně méně, neboť na nabíjecí stanici najdeme zpravidla více než jeden nabíjecí bod, tedy nabíječku).
Z velké části využívá Porsche služeb sítě nabíječek Ionity. V menší míře si Porsche buduje i svoji vlastní síť, stejně jako Tesla (která má ovšem podstatně více nabíječek, a to i těch rychlejších, které jsou pro delší cestování praktičtější, a může se pochlubit nejrozsáhlejší nabíjecí sítí pro své elektromobily). Tyto AC nabíječky se nacházejí tam, kde by to zákazníci luxusní značky mohli očekávat. Tedy golfová hřiště, maríny nebo například některé luxusnější hotely.
Současně s příchodem Taycanu na evropské trhy začalo Porsche instalovat i pro tento vůz stavěné 800V nabíječky, které jsou u jednotlivých dealerství. Cenově na tom Porsche není špatně. Na Ionity platí jeho zákazníci 0,33 eura, tedy zhruba 8 korun 30 haléřů za kWh. První tři roky mají kupující Taycanu tuto cenu bez dalších poplatků, za každý další rok musejí zaplatit 179 eur, aby mohli čerpat energii za lepší cenu.