Aktuální kapacita baterie u poslední verze elektromobilu Kia Soul se zastavila na hodnotě 30 kWh. Nová verze posílí o 9 kWh, tedy na celkových 39 kWh. Ale bude to stačit?
Nutno dodat, že Kia Soul se bude nabízet ve dvou verzích. Stejně jako tomu je u Kony od Hyundai. Bude tu slabší a silnější verze. Ta silnější má mít kapacitu 64 kWh a Kia počítá, že bude prodávat už pouze a jen elektrické verze tohoto modelu. Pokud tak toužíte po Kia Soul s konvenčním pohonem, měli byste běžet co nejdříve do prvního showroomu, než se vyprodají zásoby. My ale věříme, že nás čtou především příznivci elektrických vozů a tak by vás tato informace měla spíše potěšit.
Dojez 39kWh verze by se tak měl zvýšit o cca 50 km proti její předchůdkyni na celkových cca 300 km. Design by měl zůstat beze změn, a tak tuto netradiční karoserii už v budoucnosti budeme vídat pouze u dobíjecích stanic.
zdroj: insideEVs
Aktuální kapacita baterie u poslední verze elektromobilu Kia Soul se zastavila na hodnotě 30 kWh. Nová verze posílí o 9 kWh, tedy na celkových 39 kWh. Ale bude to stačit?
Nutno dodat, že Kia Soul se bude nabízet ve dvou verzích. Stejně jako tomu je u Kony od Hyundai. Bude tu slabší a silnější verze. Ta silnější má mít kapacitu 64 kWh a Kia počítá, že bude prodávat už pouze a jen elektrické verze tohoto modelu. Pokud tak toužíte po Kia Soul s konvenčním pohonem, měli byste běžet co nejdříve do prvního showroomu, než se vyprodají zásoby. My ale věříme, že nás čtou především příznivci elektrických vozů a tak by vás tato informace měla spíše potěšit.
Dojez 39kWh verze by se tak měl zvýšit o cca 50 km proti její předchůdkyni na celkových cca 300 km. Design by měl zůstat beze změn, a tak tuto netradiční karoserii už v budoucnosti budeme vídat pouze u dobíjecích stanic.
zdroj: insideEVs