Některé nově vyrobené elektromobily od Tesly mají příšernou kvalitu

  • Poslední vyrobené kusy mladé automobilky mají hrozivou kvalitu zpracování
  • Čím více se Tesla blížila ke konci roku 2020, tím více uspěchali výrobu
  • Přístup k zákazníkům je zarážející, jeden dealer ani nedovolil prohlídku vozu
Tesla, výroba elektromobilu

Tesla, výroba elektromobilu

Na světlo světa začínají přicházet první případy posledních předání vozů Tesla za rok 2020. Čínský zákazník si nedávno převzal svůj třetí elektromobil Tesla Model 3, který měl podle všeho hned několik vad a přímo hrozivou kvalitu zpracování. Vypadá to tak, že čím blíž je firma Elona Muska k rekordním číslům, tím více benevolentní byli při finální kontrole. Třešničkou na dortu je pak oficiální zastoupení v Hong Kongu, kdy novému majiteli ani nechtěli umožnit prohlídku před předáním. Nevídané chování si zákazník nenechal pro sebe a informoval o tom rovnou celý svět.

Tesla a její honba za čísly

Před pár dny jsme informovali, jak kalifornská automobilka chce dosáhnout do konce roku 2020 rekordních čísel v počtu vyrobených a předaných vozů. Aby se jim takový cíl podařil, vymysleli pro zájemce zároveň bonus 3 měsíce autopilota (FSD) zdarma. Tohle je všechno na papíře moc hezké, nicméně na to nejdůležitější se zdá, že zapomněli – spokojenost zákazníků. Jedním ze zklamaných lidí je i zmiňovaný čínský zákazník, který si skrze zastoupení v Hong Kongu objednal nový Model 3. Co při převzetí auta tedy dostal?

Nízká světlá výška nového Modelu 3

Nízká světlá výška nového Modelu 3 | foto: Andrew Chan & Insideevs

Už při pohledu na vůz se zdálo, že něco tak úplně nesedí. Později při detailnějším přezkoumání a změření zjistil, že nesedí rovnou celé auto. Avizovaná světlá výška při koupi auta byla rovných 15 centimetrů, nicméně při přeměření to je pouze 12 centimetrů. Byť se může něco takového zdát v rámci jisté tolerance, pro čínského zákazníka je to zásadní problém. Nedostane se díky tomu do své podzemní garáže. Možná by to nebyl takový problém v jiných zemích, ale v Hong Kongu je najít místo na parkování obtížné.

Kvalita interiéru jako z hororu

Po nahlédnutí do interiéru auta se zákazníkovi naskytl pohled jako z hororu. Kam se člověk podívá, tam vidí nečistoty, škrábance, promáčkliny a nerovnosti pozicování. Na detailní snímky se můžete podívat sami, mluví totiž samy za sebe. Takhle nový vůz vypadat rozhodně nemá a je škoda, že tomu automobilka nevěnuje více pozornosti. Přesně kvůli takovým věcem ztrácí s kvalitou oproti tradičním prémiovým výrobcům.

Interiér nové Tesly Model 3 v hrozivé kvalitě

Interiér a vychýlení panelů nového Modelu 3 | foto: Andrew Chan & Insideevs

Mezi největší problémy patří samotný přístup oficiálního zastoupení. Ti mu údajně řekli, že si svůj Model 3 může prohlédnout, jakmile potvrdí předání. Takový krok pochopitelně neudělal a snažil se vůz odmítnout, nicméně mu bylo řečeno, že nemůže. Servisní středisko v Hong Kongu se nechalo slyšet, že prý zaplatili za předaný vůz daň a podepsali veškeré papíry. Nebylo tudíž možné prodej zrušit a auto na baterky prodat jinému zájemci. Nakonec tak za svůj nový elektromobil zaplatil, převzít ho však může až v polovině února. Podle všeho se pokusí veškeré problémy opravit.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Některé nově vyrobené elektromobily od Tesly mají příšernou kvalitu

  • Poslední vyrobené kusy mladé automobilky mají hrozivou kvalitu zpracování
  • Čím více se Tesla blížila ke konci roku 2020, tím více uspěchali výrobu
  • Přístup k zákazníkům je zarážející, jeden dealer ani nedovolil prohlídku vozu
Tesla, výroba elektromobilu

Tesla, výroba elektromobilu

Na světlo světa začínají přicházet první případy posledních předání vozů Tesla za rok 2020. Čínský zákazník si nedávno převzal svůj třetí elektromobil Tesla Model 3, který měl podle všeho hned několik vad a přímo hrozivou kvalitu zpracování. Vypadá to tak, že čím blíž je firma Elona Muska k rekordním číslům, tím více benevolentní byli při finální kontrole. Třešničkou na dortu je pak oficiální zastoupení v Hong Kongu, kdy novému majiteli ani nechtěli umožnit prohlídku před předáním. Nevídané chování si zákazník nenechal pro sebe a informoval o tom rovnou celý svět.

Tesla a její honba za čísly

Před pár dny jsme informovali, jak kalifornská automobilka chce dosáhnout do konce roku 2020 rekordních čísel v počtu vyrobených a předaných vozů. Aby se jim takový cíl podařil, vymysleli pro zájemce zároveň bonus 3 měsíce autopilota (FSD) zdarma. Tohle je všechno na papíře moc hezké, nicméně na to nejdůležitější se zdá, že zapomněli – spokojenost zákazníků. Jedním ze zklamaných lidí je i zmiňovaný čínský zákazník, který si skrze zastoupení v Hong Kongu objednal nový Model 3. Co při převzetí auta tedy dostal?

Nízká světlá výška nového Modelu 3

Nízká světlá výška nového Modelu 3 | foto: Andrew Chan & Insideevs

Už při pohledu na vůz se zdálo, že něco tak úplně nesedí. Později při detailnějším přezkoumání a změření zjistil, že nesedí rovnou celé auto. Avizovaná světlá výška při koupi auta byla rovných 15 centimetrů, nicméně při přeměření to je pouze 12 centimetrů. Byť se může něco takového zdát v rámci jisté tolerance, pro čínského zákazníka je to zásadní problém. Nedostane se díky tomu do své podzemní garáže. Možná by to nebyl takový problém v jiných zemích, ale v Hong Kongu je najít místo na parkování obtížné.

Kvalita interiéru jako z hororu

Po nahlédnutí do interiéru auta se zákazníkovi naskytl pohled jako z hororu. Kam se člověk podívá, tam vidí nečistoty, škrábance, promáčkliny a nerovnosti pozicování. Na detailní snímky se můžete podívat sami, mluví totiž samy za sebe. Takhle nový vůz vypadat rozhodně nemá a je škoda, že tomu automobilka nevěnuje více pozornosti. Přesně kvůli takovým věcem ztrácí s kvalitou oproti tradičním prémiovým výrobcům.

Interiér nové Tesly Model 3 v hrozivé kvalitě

Interiér a vychýlení panelů nového Modelu 3 | foto: Andrew Chan & Insideevs

Mezi největší problémy patří samotný přístup oficiálního zastoupení. Ti mu údajně řekli, že si svůj Model 3 může prohlédnout, jakmile potvrdí předání. Takový krok pochopitelně neudělal a snažil se vůz odmítnout, nicméně mu bylo řečeno, že nemůže. Servisní středisko v Hong Kongu se nechalo slyšet, že prý zaplatili za předaný vůz daň a podepsali veškeré papíry. Nebylo tudíž možné prodej zrušit a auto na baterky prodat jinému zájemci. Nakonec tak za svůj nový elektromobil zaplatil, převzít ho však může až v polovině února. Podle všeho se pokusí veškeré problémy opravit.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."