Refresh nebo jakýsi větší facelift čeká Modely S a X od Tesly. A vypadá to, že změny budou dramatičtější, než se původně předpokládalo.
Změny mají nakopnout prodeje, které v posledním čtvrtletí poklesly. Už se ví o tom, že Tesla bude do svých vozů dávat novější, efektivnější motor, ale to je patrně jen jedna z mnoha novinek.
Inovací má prý projít i baterie, která má mít stejnou architekturu, jako ta v Modelu 3. Alespoň tak to vyplývá z analýzy softwaru, který je ve vozech Tesla. Neví se tedy ještě kapacita, jakou budou baterie disponovat, ale spekuluje se o vyšší hodnotě, než je současných 100 kWh.
Zlepšením by měl projít i dobíjecí výkon, který může pro Model 3 dělat na Superchargeru V3 až 250 kW. Krom toho mají jak Model S, tak Model X dostat CSS nabíjecí konektor. Ten už Model 3 ve verzi pro Evropu má.
Zatím se neví, kdy refresh přijde, ale jako pravděpodobný se jeví červen.
Zdroj: electrek
Refresh nebo jakýsi větší facelift čeká Modely S a X od Tesly. A vypadá to, že změny budou dramatičtější, než se původně předpokládalo.
Změny mají nakopnout prodeje, které v posledním čtvrtletí poklesly. Už se ví o tom, že Tesla bude do svých vozů dávat novější, efektivnější motor, ale to je patrně jen jedna z mnoha novinek.
Inovací má prý projít i baterie, která má mít stejnou architekturu, jako ta v Modelu 3. Alespoň tak to vyplývá z analýzy softwaru, který je ve vozech Tesla. Neví se tedy ještě kapacita, jakou budou baterie disponovat, ale spekuluje se o vyšší hodnotě, než je současných 100 kWh.
Zlepšením by měl projít i dobíjecí výkon, který může pro Model 3 dělat na Superchargeru V3 až 250 kW. Krom toho mají jak Model S, tak Model X dostat CSS nabíjecí konektor. Ten už Model 3 ve verzi pro Evropu má.
Zatím se neví, kdy refresh přijde, ale jako pravděpodobný se jeví červen.
Zdroj: electrek