Malý elektromobil od VW dorazí nejdříve až za 3 roky

Pokud je pro vás nový elektromobil Volkswagen ID.3 stále velké auto, tak nemáme dobré zprávy. Na jeho menšího bratříčka si ještě nějakou dobu počkáte.

Kompaktní vůz ve velikosti současného modelu Polo na nové platformě MEB nepůjde do sériové výroby dříve než v roce 2023. Alespoň to zaznělo z úst současného CEO VW Herberta Diesse, který to prozradil na IAA časopisu Autocar.

Nové městské vozítko ponese označení Volkswagen ID.1 a bude doprovázeno kompaktním SUV s názvem ID.2. Volkswagen si zaregistroval označení modelů ID.1 až ID.9 a ID 1X až ID 9X a to rozvířilo spekulace o tom, že “X” bude použito pro modely SUV nebo varianty s pohonem všech 4 kol.

Předpokládáme, že Volkswagen nejdříve uvolní větší vozy na platformě MEB, po kterých je teď obecně větší poptávka. Takže dříve než model ID.1 lze očekávat modely, které známe zatím jako studie Crozz, Buzz a Vizzion.

Obchodní ředitel Jürgen Stackmann prohlásil, že z dlouhodobého hlediska musí být cenově agresivnější. A tak se u modelu ID.1 očekává cena pod hranicí 20 000 eur, což by ale bylo stále více, než nedávno představená sesterská Škoda Citigo e iV.  Autocar ještě pokračoval ve spekulacích, když hovořil o dojezdu okolo 300 km a pohonu pouze přední nápravy.

Na další informace si ovšem budeme muset ještě počkat.

Zdroj: electrive

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Malý elektromobil od VW dorazí nejdříve až za 3 roky

Pokud je pro vás nový elektromobil Volkswagen ID.3 stále velké auto, tak nemáme dobré zprávy. Na jeho menšího bratříčka si ještě nějakou dobu počkáte.

Kompaktní vůz ve velikosti současného modelu Polo na nové platformě MEB nepůjde do sériové výroby dříve než v roce 2023. Alespoň to zaznělo z úst současného CEO VW Herberta Diesse, který to prozradil na IAA časopisu Autocar.

Nové městské vozítko ponese označení Volkswagen ID.1 a bude doprovázeno kompaktním SUV s názvem ID.2. Volkswagen si zaregistroval označení modelů ID.1 až ID.9 a ID 1X až ID 9X a to rozvířilo spekulace o tom, že “X” bude použito pro modely SUV nebo varianty s pohonem všech 4 kol.

Předpokládáme, že Volkswagen nejdříve uvolní větší vozy na platformě MEB, po kterých je teď obecně větší poptávka. Takže dříve než model ID.1 lze očekávat modely, které známe zatím jako studie Crozz, Buzz a Vizzion.

Obchodní ředitel Jürgen Stackmann prohlásil, že z dlouhodobého hlediska musí být cenově agresivnější. A tak se u modelu ID.1 očekává cena pod hranicí 20 000 eur, což by ale bylo stále více, než nedávno představená sesterská Škoda Citigo e iV.  Autocar ještě pokračoval ve spekulacích, když hovořil o dojezdu okolo 300 km a pohonu pouze přední nápravy.

Na další informace si ovšem budeme muset ještě počkat.

Zdroj: electrive

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."