\\n

Existují také informace, že v první polovině května přijde o práci v Karma Automotive minimálně 100 zaměstnanců. Ve firmě jich nakonec zbude údajně jen 27, z nichž všichni jsou na úrovni managementu.

\\n

zdroj: electrive

\\n\"}","id":"jsonld-article-karma-automotive-je-pry-v-problemech-nova-platforma-byla-udajne-atrapa"}])

Karma Automotive je prý v problémech. Nová platforma byla údajně atrapa

Jakub Mokříš

Je tomu doslova pár hodin, co jsme vás informovali o nové platformě pro elektromobily od firmy Karma. Nyní se ale zdá, že naše podezření bylo správné.

TIP: Karma má novou platformu pro elektromobily. Hodně výkonné elektromobily

Parametry byly dost podezřele nadstřelené, ale budiž, na to jsme už tak nějak od některých výrobců zvyklí. U Karmy ale nešlo o to ohromit širokou veřejnost, ale čínského investora v podobě Wanxiang Group. Ten totiž Karmě zkrouhnul investici ze 400 na 100 milionů dolarů (z 1 bilionu na 2,5 miliardy korun) na konci loňského roku.

Pořád se sice jedná jen o spekulaci, ale poměrně dobře odůvodněnou. Platforma E-Flex nebyla údajně prototyp, ale byl to spíše jen model. Navíc šitý dost horkou jehlou, čemuž by napovídaly dost bídně provedené sváry, což u prototypů rozhodně není obvyklé.

Prezentovaná dodávka navíc měla zvládat autonomní řízení 4. úrovně. Když se podíváme na Teslu, jak dlouho jí trvá vývoj Autopilota a kolik to vyžaduje testů, tak se opravdu těžko věří tomu, že by někdo jen tak od stolu napsal funkční software, který by měl zvládat řídit vůz prakticky sám.

Karma’s new high-performance E-Flex configuration is a pure electric platform with racing-architecture. #KarmaAuto pic.twitter.com/CBMA2H5Cn7

— Karma Automotive (@KarmaAutomotive) April 23, 2020

Existují také informace, že v první polovině května přijde o práci v Karma Automotive minimálně 100 zaměstnanců. Ve firmě jich nakonec zbude údajně jen 27, z nichž všichni jsou na úrovni managementu.

zdroj: electrive

Sledujte nás v Google Zprávách

Komentáře


Nejnovější články