Existují také informace, že v první polovině května přijde o práci v Karma Automotive minimálně 100 zaměstnanců. Ve firmě jich nakonec zbude údajně jen 27, z nichž všichni jsou na úrovni managementu.
Parametry byly dost podezřele nadstřelené, ale budiž, na to jsme už tak nějak od některých výrobců zvyklí. U Karmy ale nešlo o to ohromit širokou veřejnost, ale čínského investora v podobě Wanxiang Group. Ten totiž Karmě zkrouhnul investici ze 400 na 100 milionů dolarů (z 1 bilionu na 2,5 miliardy korun) na konci loňského roku.
Pořád se sice jedná jen o spekulaci, ale poměrně dobře odůvodněnou. Platforma E-Flex nebyla údajně prototyp, ale byl to spíše jen model. Navíc šitý dost horkou jehlou, čemuž by napovídaly dost bídně provedené sváry, což u prototypů rozhodně není obvyklé.
Prezentovaná dodávka navíc měla zvládat autonomní řízení 4. úrovně. Když se podíváme na Teslu, jak dlouho jí trvá vývoj Autopilota a kolik to vyžaduje testů, tak se opravdu těžko věří tomu, že by někdo jen tak od stolu napsal funkční software, který by měl zvládat řídit vůz prakticky sám.
Existují také informace, že v první polovině května přijde o práci v Karma Automotive minimálně 100 zaměstnanců. Ve firmě jich nakonec zbude údajně jen 27, z nichž všichni jsou na úrovni managementu.