První elektromobil značky Honda vypadá rozhodně zajímavě. A pravděpodobně to nebude sterilní nuda ani co se týče řízení.
Honda totiž zveřejnila podrobnosti o tomto elektromobilu, který bychom měli začít na silnicích vídat ještě letos. Jízdní vlastnosti mají být díky rozložení hmotnosti 50/50 vynikající. Elektromotor s výkonem 110 kW a kroutícím momentem 300 Nm bude pohánět zadní nápravu.
Kapalinou chlazený akumulátor o kapacitě 35,5 kWh by měl postačit na dojezd kolem 200 kilometrů. Dobití na 80% úroveň za půl hodiny je pak už spíše obligátní hodnota. Jsme zvědavi, jak budou v praxi fungovat kamery namísto zpětných zrcátek. Do města bude každopádně super možnost vytočit kola až do úhlu 45°. Poloměr otáčení pak bude 4,3 metru, což je do ucpaných ulic ideální.
První elektromobil značky Honda vypadá rozhodně zajímavě. A pravděpodobně to nebude sterilní nuda ani co se týče řízení.
Honda totiž zveřejnila podrobnosti o tomto elektromobilu, který bychom měli začít na silnicích vídat ještě letos. Jízdní vlastnosti mají být díky rozložení hmotnosti 50/50 vynikající. Elektromotor s výkonem 110 kW a kroutícím momentem 300 Nm bude pohánět zadní nápravu.
Kapalinou chlazený akumulátor o kapacitě 35,5 kWh by měl postačit na dojezd kolem 200 kilometrů. Dobití na 80% úroveň za půl hodiny je pak už spíše obligátní hodnota. Jsme zvědavi, jak budou v praxi fungovat kamery namísto zpětných zrcátek. Do města bude každopádně super možnost vytočit kola až do úhlu 45°. Poloměr otáčení pak bude 4,3 metru, což je do ucpaných ulic ideální.