Americký Ford si plácl s německým Volkswagenem a například využije jeho speciální platformu MEB určenou pro elektromobily.
TIP: Ford nejspíše plánuje vlastní síť nabíječek pro elektromobily
Výsledkem spolupráce by mělo být, že od roku 2023 bude Ford v Evropě vyrábět ročně přes 600 000 kusů nového elektromobilu, který by tak mohl být dost možná celkem cenově dostupný. Kromě toho budou obě společnosti spolupracovat také v oblastech užitkových vozů a autonomního řízení.
„Využití architektury Volkswagen MEB Fordem v Evropě představuje další milník v elektrické strategii skupiny Volkswagen a pomůže oběma společnostem k naplnění závazků Pařížské dohody z roku 2015. Volkswagen a Ford plánují prozkoumat další možné cesty ke spolupráci na automobilech s elektrickým pohonem.” píše se v oficiální tiskové zprávě od společnosti Ford.
„Od roku 2023 dále by Ford mohl prodávat ročně až 600 000 elektromobilů založených na architektuře MEB. Vůz navržený a zkonstruovaný Fordem v Kolíně nad Rýnem-Merkenichu se stane v nabídce značky další lákavou volbou vedle elektrického Mustangu Mach-E, který bude uveden do prodeje v roce 2021.” se také objevilo ve zprávě od americké automobilky.
Ford upozorňuje, že předmětem partnerství není výměna vlastnických podílů mezi Fordem a Volkswagenem. Obě společnosti zůstanou na trhu konkurenty.
zdroj: Ford
Americký Ford si plácl s německým Volkswagenem a například využije jeho speciální platformu MEB určenou pro elektromobily.
TIP: Ford nejspíše plánuje vlastní síť nabíječek pro elektromobily
Výsledkem spolupráce by mělo být, že od roku 2023 bude Ford v Evropě vyrábět ročně přes 600 000 kusů nového elektromobilu, který by tak mohl být dost možná celkem cenově dostupný. Kromě toho budou obě společnosti spolupracovat také v oblastech užitkových vozů a autonomního řízení.
„Využití architektury Volkswagen MEB Fordem v Evropě představuje další milník v elektrické strategii skupiny Volkswagen a pomůže oběma společnostem k naplnění závazků Pařížské dohody z roku 2015. Volkswagen a Ford plánují prozkoumat další možné cesty ke spolupráci na automobilech s elektrickým pohonem.” píše se v oficiální tiskové zprávě od společnosti Ford.
„Od roku 2023 dále by Ford mohl prodávat ročně až 600 000 elektromobilů založených na architektuře MEB. Vůz navržený a zkonstruovaný Fordem v Kolíně nad Rýnem-Merkenichu se stane v nabídce značky další lákavou volbou vedle elektrického Mustangu Mach-E, který bude uveden do prodeje v roce 2021.” se také objevilo ve zprávě od americké automobilky.
Ford upozorňuje, že předmětem partnerství není výměna vlastnických podílů mezi Fordem a Volkswagenem. Obě společnosti zůstanou na trhu konkurenty.
zdroj: Ford