Ford C-Max Hybrid je nejprodávanější hybrid od Fordu

Jaroslav Opršal

Za první měsíc prodeje se z modelu C-Max stal nejprodávanější hybrid od značky Ford. Co se týče celkového prodeje hybridů, porazit ho dokázal v minulém měsíci jen model Toyota Prius V.

Každopáně i přes „porážku“ od Toyoty jsou tato čísla pro automobilku Ford dobrou zprávou. C- Max má totiž lepší prodej, než kterýkoli hybridní vůz od Fordu. V září se prodalo 969 kusů a vytlačil tak Fusion Hybrid (toho se prodalo za první měsíc po vydání 402 kusů), kterých se prodalo (jen) 898. Toyoty Primus V se prodalo 1652 kusů, má tedy pořád náskok, avšak tato čísla dokazují, že v následujících měsících by se C-Max mohl stát největším prodejním konkurentem Toyoty.

Základní cena C-Maxu je 25 995 dolarů (přes 500 000 Kč), Toyota Prius stojí o cca 500 dolarů více. S dodáním a všemi dalšími náležitostmi můžete však ušetřit až 1300 dolarů. Objednávky na svůj vůz začal Ford brát již v květnu. Dokonce vydal i 3 komerční reklamy, které (ne)přímo útočí na konkurenta Prius V.

https://www.youtube.com/watch?v=OPgJKFDuAfA

Marketingová kampaň pro C-Max již běží po celých Amerických státech. V reklamních spotech je Ford věrný svým kořenům a naopak ukazuje na frustraci z modelu Prius V a jeho nedostatků, jako je například menší množství koňských sil výkonu.

Také ukazuje, že má lepší mpg (miles per gallon) tedy dojezd a konkrétně na dálnici má o 7 mpg lepší dojezd C-Max, kombinovaně má 47 mpg, Toyota Prius V 42 mpg. C-Max hybrid obsahuje také několik exkluzivních funkcí, jako je například Hands-free zvedací plošina.

https://www.youtube.com/watch?v=PQsCiVvdBbk

Ford svou reklamní kampaň na C-Max zahájil ve čtvrtek a bude trvat 15 měsíců.

via: green.autoblog.com

Sledujte nás v Google Zprávách

Komentáře


Nejnovější články