Před rokem na jaře se společnost Mattoni 1873 zapojila do testovacího programu Škoda Auto a podrobila zkušebnímu provozu jeden z deseti prototypů prvního elektromobilu mladoboleslavské značky. Teď se firma konečně odhodlala k pořízení prvních deseti vozů.
Mattoni 1873 po zkušenostech z testovacího programu pořídila do své flotily firemních aut prvních deset elektromobilů Škoda Citigoe iV. Nahradí dosavadní vozidla Škoda Fabia s konvenčními motory na naftu či benzín a budou je používat obchodní zástupci v každodenním provozu.
„Ekologická doprava je jednou z dlouhodobých priorit Mattoni 1873. Dlouhodobě dopravujeme naše výrobky ke spotřebitelům po železnici. Elektromobilita je dalším z řešení, které chceme rozvíjet. Proto jsme se na jaře 2019 zapojili do testování prvních čistě elektrických škodovek a nyní pořizujeme první sériové elektromobily,“ říká Alessandro Pasquale, generální ředitel Mattoni 1873.
S ohledem na náklady pořízení vozů s elektrickým pohonem není snahou firmy těžit z úspornějšího provozu, cílem je zejména čistší provoz samotný. Reálným přínosem je náhrada 10 vozidel se spalovacími motory, kdy každý elektromobil na každý kilometr „ušetří“ cca 100 g CO2 emisí nevypuštěných do ovzduší.
První část nových elektromobilů převzala Mattoni 1873 začátkem května. Vozidla jsou pořízena formou operativního leasingu na 4 roky. Bude možné potkávat je v regionech Ostrava, Olomouc, Brno, Královéhradecko a Pardubicko, Praha a Kladno.
zdroj: Mattoni
Před rokem na jaře se společnost Mattoni 1873 zapojila do testovacího programu Škoda Auto a podrobila zkušebnímu provozu jeden z deseti prototypů prvního elektromobilu mladoboleslavské značky. Teď se firma konečně odhodlala k pořízení prvních deseti vozů.
TIP: Test Škoda Citigoe iV – Návnada na české skeptiky
Mattoni 1873 po zkušenostech z testovacího programu pořídila do své flotily firemních aut prvních deset elektromobilů Škoda Citigoe iV. Nahradí dosavadní vozidla Škoda Fabia s konvenčními motory na naftu či benzín a budou je používat obchodní zástupci v každodenním provozu.
„Ekologická doprava je jednou z dlouhodobých priorit Mattoni 1873. Dlouhodobě dopravujeme naše výrobky ke spotřebitelům po železnici. Elektromobilita je dalším z řešení, které chceme rozvíjet. Proto jsme se na jaře 2019 zapojili do testování prvních čistě elektrických škodovek a nyní pořizujeme první sériové elektromobily,“ říká Alessandro Pasquale, generální ředitel Mattoni 1873.
S ohledem na náklady pořízení vozů s elektrickým pohonem není snahou firmy těžit z úspornějšího provozu, cílem je zejména čistší provoz samotný. Reálným přínosem je náhrada 10 vozidel se spalovacími motory, kdy každý elektromobil na každý kilometr „ušetří“ cca 100 g CO2 emisí nevypuštěných do ovzduší.
První část nových elektromobilů převzala Mattoni 1873 začátkem května. Vozidla jsou pořízena formou operativního leasingu na 4 roky. Bude možné potkávat je v regionech Ostrava, Olomouc, Brno, Královéhradecko a Pardubicko, Praha a Kladno.
zdroj: Mattoni