Evropská Komise předložila návrh k dalšímu snížení emisního limitu CO2 pro nově vyrobené automobily. Do roku 2020 by měl emisní limit v EU dosahovat úrovně 95 gramů CO2 na km.
V roce 2011 to bylo 135,7 gramů CO2 na km, v roce 2015 to má být 130 gramů CO2 na km a v roce 2020 pak dokonce jen 95 gramů CO2 na km. Návrh Evropské Komise pro snížení emisních limitů vypadá slibně.
Z analýzy Evropské Komise vyplývá, že cíle pro rok 2020 jsou dosažitelné, ekonomicky stabilní a nákladově efektivní. Technologie je snadno dostupná a její cena podstatně nižší, než se dříve myslelo. Její implementací by mělo dojít ke zvýšení zaměstnanosti a HDP ve prospěch spotřebitelů a průmyslu.
Evropská Komise předložila návrh k dalšímu snížení emisního limitu CO2 pro nově vyrobené automobily. Do roku 2020 by měl emisní limit v EU dosahovat úrovně 95 gramů CO2 na km.
V roce 2011 to bylo 135,7 gramů CO2 na km, v roce 2015 to má být 130 gramů CO2 na km a v roce 2020 pak dokonce jen 95 gramů CO2 na km. Návrh Evropské Komise pro snížení emisních limitů vypadá slibně.
Z analýzy Evropské Komise vyplývá, že cíle pro rok 2020 jsou dosažitelné, ekonomicky stabilní a nákladově efektivní. Technologie je snadno dostupná a její cena podstatně nižší, než se dříve myslelo. Její implementací by mělo dojít ke zvýšení zaměstnanosti a HDP ve prospěch spotřebitelů a průmyslu.