Čerpací stanice odstranila palivové stojany, aby bylo místo pro nabíječky

Jestli něco předznamenává dobu, která přichází, tak podobná znamení. Když se odstraní palivový stojan a nahradí se nabíječkou, symbolika je jednoznačná.

A přesně to udělali na jedné čerpací stanici v americkém Marylandu. Odstranili palivové stojany, které nahradily nabíječky. Je to odezva na směr, kterým se udává automobilový průmysl.

V Evropě se děje něco podobného, Shell je zainteresován v síti nabíjecích stanic Ionity a navíc si buduje své nabíjecí stanice na svých benzinkách. Stejně tak k elektromobilitě přistupuje v Kanadě Petro Canada, což je síť čerpaček, spadající pod Suncor. Stejně, jako Shell využívá své husté sítě a buduje vedle stojanů na klasická paliva i nabíječky.

Ale zpět do Marylandu! Tam byly nabíječky vybudovány proto, že Depeswar Doley, který benzínku vlastní od roku 1997, byl již frustrovaný tím, jak tento byznys funguje. Smlouvy s dodavateli omezovaly možnosti nechávat si dodávat paliva od více různých firem. Navíc byl pan Doley zavázán odebrat určité množství paliva a podobně. Nakonec to probral s dcerou, která ho přesvědčila, aby věc konzultoval s Electric Vehicle Institute.

Nakonec byly instalovány nabíječky o výkonu 200 kW. Řidiči, kteří zrovna dobíjejí si mohou sednout dovnitř budovy, kde je na obrazovkách ukázáno, kolik, kterému vozidlu ještě do nabití zbývá, což je poměrně praktické. Celý projekt nakonec dostal od Electric Vehicle Institute dotaci ve výši 786 000 dolarů, tedy zhruba 18,5 milionů korun.

Zdroj: electrek

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Čerpací stanice odstranila palivové stojany, aby bylo místo pro nabíječky

Jestli něco předznamenává dobu, která přichází, tak podobná znamení. Když se odstraní palivový stojan a nahradí se nabíječkou, symbolika je jednoznačná.

A přesně to udělali na jedné čerpací stanici v americkém Marylandu. Odstranili palivové stojany, které nahradily nabíječky. Je to odezva na směr, kterým se udává automobilový průmysl.

V Evropě se děje něco podobného, Shell je zainteresován v síti nabíjecích stanic Ionity a navíc si buduje své nabíjecí stanice na svých benzinkách. Stejně tak k elektromobilitě přistupuje v Kanadě Petro Canada, což je síť čerpaček, spadající pod Suncor. Stejně, jako Shell využívá své husté sítě a buduje vedle stojanů na klasická paliva i nabíječky.

Ale zpět do Marylandu! Tam byly nabíječky vybudovány proto, že Depeswar Doley, který benzínku vlastní od roku 1997, byl již frustrovaný tím, jak tento byznys funguje. Smlouvy s dodavateli omezovaly možnosti nechávat si dodávat paliva od více různých firem. Navíc byl pan Doley zavázán odebrat určité množství paliva a podobně. Nakonec to probral s dcerou, která ho přesvědčila, aby věc konzultoval s Electric Vehicle Institute.

Nakonec byly instalovány nabíječky o výkonu 200 kW. Řidiči, kteří zrovna dobíjejí si mohou sednout dovnitř budovy, kde je na obrazovkách ukázáno, kolik, kterému vozidlu ještě do nabití zbývá, což je poměrně praktické. Celý projekt nakonec dostal od Electric Vehicle Institute dotaci ve výši 786 000 dolarů, tedy zhruba 18,5 milionů korun.

Zdroj: electrek

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."