Elektrické SUV e-tron brzy přijde na některé evropské trhy, a tak Audi představuje svoji cenovou strukturu pro nabíjení ve městech i mimo ně.
Systém Audi zahrnuje několik možností pro různé úrovně, jež majitelům nabízejí přístup k více než 72 tisícům nabíjecích stanovišť v 16 zemích EU v rámci jediného kontraktu a s jedinou nabíjecí kartou.
Německá automobilka nabízí dvě různé možnosti.
Jednou z nich je tzv. „městský tarif,“ který stojí 4,95 eura za měsíc plus poplatek 7,95 eura za jedno nabíjecí stání úrovně 2 a 9,95 eura za rychlonabíjení střídavým proudem do 50 kW.
Druhou možností je tzv. „tranzitní tarif,“ který majitelům SUV poskytne přístup k novým 150kW nabíjecím stanicím od Ionity pro cestování na dlouhé trasy.
Ten stojí 17,95 eura za měsíc a cena za stání je stejná pro úroveň 2 i rychlonabíjení do 50 kW, ale pokud budete využívat 150kW nabíjecí stanice od Ionity, počítejte s poplatkem 8 eur za stání a dále 0,33 eura za kWh.
Jde o ceny pro německý trh a společnost dále uvádí, že další informace o cenách budou oznámeny, jakmile budou k dispozici. Každopádně se nejedná o levnou záležitost, a i dost drahá Tesla se svými Superchargery v porovnání s Audi nejspíš bledne závistí.
Zdroj: electrek.co
Elektrické SUV e-tron brzy přijde na některé evropské trhy, a tak Audi představuje svoji cenovou strukturu pro nabíjení ve městech i mimo ně.
Systém Audi zahrnuje několik možností pro různé úrovně, jež majitelům nabízejí přístup k více než 72 tisícům nabíjecích stanovišť v 16 zemích EU v rámci jediného kontraktu a s jedinou nabíjecí kartou.
Německá automobilka nabízí dvě různé možnosti.
Jednou z nich je tzv. „městský tarif,“ který stojí 4,95 eura za měsíc plus poplatek 7,95 eura za jedno nabíjecí stání úrovně 2 a 9,95 eura za rychlonabíjení střídavým proudem do 50 kW.
Druhou možností je tzv. „tranzitní tarif,“ který majitelům SUV poskytne přístup k novým 150kW nabíjecím stanicím od Ionity pro cestování na dlouhé trasy.
Ten stojí 17,95 eura za měsíc a cena za stání je stejná pro úroveň 2 i rychlonabíjení do 50 kW, ale pokud budete využívat 150kW nabíjecí stanice od Ionity, počítejte s poplatkem 8 eur za stání a dále 0,33 eura za kWh.
Jde o ceny pro německý trh a společnost dále uvádí, že další informace o cenách budou oznámeny, jakmile budou k dispozici. Každopádně se nejedná o levnou záležitost, a i dost drahá Tesla se svými Superchargery v porovnání s Audi nejspíš bledne závistí.
Zdroj: electrek.co