Elektrickevozy.cz

Trendy: ankety Elektrickevozy.cz | koronavirus | elektromobilová revoluce v ČR | Tesla Model 3 | TOP 10 elektromobilů pro rok 2020

Cenová struktura nabíjení Audi e-tron není levná ani jednoduchá

  |  Pavel Kreuziger  |  7 komentářů

Elektrické SUV e-tron brzy přijde na některé evropské trhy, a tak Audi představuje svoji cenovou strukturu pro nabíjení ve městech i mimo ně.

Systém Audi zahrnuje několik možností pro různé úrovně, jež majitelům nabízejí přístup k více než 72 tisícům nabíjecích stanovišť v 16 zemích EU v rámci jediného kontraktu a s jedinou nabíjecí kartou.

Německá automobilka nabízí dvě různé možnosti.

Jednou z nich je tzv. „městský tarif,“ který stojí 4,95 eura za měsíc plus poplatek 7,95 eura za jedno nabíjecí stání úrovně 2 a 9,95 eura za rychlonabíjení střídavým proudem do 50 kW.

Druhou možností je tzv. „tranzitní tarif,“ který majitelům SUV poskytne přístup k novým 150kW nabíjecím stanicím od Ionity pro cestování na dlouhé trasy.

Ten stojí 17,95 eura za měsíc a cena za stání je stejná pro úroveň 2 i rychlonabíjení do 50 kW, ale pokud budete využívat 150kW nabíjecí stanice od Ionity, počítejte s poplatkem 8 eur za stání a dále 0,33 eura za kWh.

Jde o ceny pro německý trh a společnost dále uvádí, že další informace o cenách budou oznámeny, jakmile budou k dispozici. Každopádně se nejedná o levnou záležitost, a i dost drahá Tesla se svými Superchargery v porovnání s Audi nejspíš bledne závistí.

Zdroj: electrek.co

ŠTÍTKY:, , , , ,

Diskuze

Zásady komentářů: Vyjadřujte se k tématu a buďte ohleduplní k ostatním.
Komentáře považované za spam, komentáře výhradně propagační povahy nebo vulgární komentáře budou smazány.
avatar
4 Comment threads
3 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
7 Comment authors
RadaudipetrolheadRomanMichal Recent comment authors
  Přihlásit k odběru  
nejnovější nejstarší
Upozornit na
Maxik
Maxik

Tak to je tedy palba ! Auto za 2,5 mil Kč a nabíjení je dražší jak klasická paliva. V Audi se asi zbláznili a asi toho hodně prodají…

Elektra
Elektra

Pro chytré lidi je LPG a CNG.Pro hloupé elektřina.Cena baterií šílená,elektřina bude jen zdražovat,v zimě dojezd poloviční,elektrické auto nikdo neopraví(nejsou odborníci),současní mechanici umí jen spalovací.

Michal
Michal

Umí jen spalovací? Tím bych si nebyl tak jistý. Jednou jsem takhle své obyčejné auto s obycejnym spalovacím motorem do značkového servisu. Po měsíci jejich bezradneho hledání jsem jim musel poradit, co by tak asi měli hledat, aby závadu odstranili. Jo, mechanickou závadu diagnostika odhalit neumí;))

Roman
Roman

Tak to budu nejpozději do roku 2021 za naprostého hlupáka.

petrolhead
petrolhead

Jen aby to nebyla taková ochutnávka toho, jak budou vypadat poplatky v budoucnu pro všechny uživatele. Nakonec, z čeho by tu nabíjecí síť jinak vybudovali…

audi
audi

Jasné, takže keď dáte pri nafťáku za 350 km jazdy cca 45,-€ za naftu tak je to OK.
Ale ak na tých istých 350 km dáte za elektriku 38,-€ tak je to už zlé.
A to hovoríme o rýchlonabíjaní ktoré využijete iba raz za čas.
V skutočnosti nabíjate auto skoro stále u seba doma a tam Vás vyjde nabitie ešte menej. Domáce nabitie na plnú kapacitu 350km vás výjde cca 15,-€
To už ani nehovorím o tom, že kupovaním nafty podporujete buď džihádistov z arábie alebo z Ruska.

Rad
Rad

“Jasné, takže keď dáte pri nafťáku za 350 km jazdy cca 45,-€ za naftu tak je to OK.”

36 l / 350km v nafťáku. V naloženém Tranzitu možná.

“To už ani nehovorím o tom, že kupovaním nafty podporujete buď džihádistov z arábie alebo z Ruska.”

Částečný souhlas. Akorát, že spotřební daní a DPH hlavně podporujeme přerozdělovací aktivity Andreje ze Slovenska. Džihádisti při tom jen sbírají drobky.

Mobilní zobrazení