BMW prodalo v roce 2018 přes 140 000 elektrifikovaných vozů

Německý koncern prodal v loňském roce více než 140 tisíc elektrických vozů po celém světě, čímž splnil své předem stanovené cíle.

Tip: Jsme připraveni na rozvoj elektromobility, říká jeden z šéfů BMW

Široká nabídka elektrifikovaných vozidel skupiny BMW i nadále přitahuje stále větší počet zákazníků, což potvrzuje vedoucí postavení společnosti v oblasti prémiové elektromobility. V roce 2018 bylo celosvětově prodáno 142 617 elektrifikovaných modelů BMW a MINI, což oproti předchozímu roku představuje nárůst o 38,4 %.

Vůbec nejprodávanějším elektrifikovaným modelem se v roce 2018 stalo plug-in hybridní BMW 530e (kombinovaná spotřeba paliva: 2,3–2,1 l/100 km, kombinovaná spotřeba energie:
13,9–13,3 kWh/100 km, kombinované emise CO2: 52–47 g/km). Celkově se tohoto modelu prodalo 40 260 kusů, což představuje 12,2% podíl z celosvětových prodejů BMW řady 5. Tento model se rovněž stal nejprodávanějším luxusním plug-in hybridním vozem v USA.

Současně bylo zákazníkům po celém světě dodáno 13 219 kusů modelu Mini Cooper S E ALL4 Countryman (kombinovaná spotřeba paliva: 2,5–2,4 l/100 km, kombinovaná spotřeba energie 13,7–13,4 kWh/100 km, kombinované emise CO2: 56–55 g/km). Tento počet představuje 13,3 % všech prodejů modelu Mini Countryman za rok 2018.

Tip: BMW i4 chce konkurovat Tesle. Výroba je zase o něco blíže

Loňský rok byl pátým po sobě jdoucím, kdy rostly prodeje elektromobilu BMW i3 (test). Představení volitelně dostupného nového akumulátoru pomohlo zvýšit prodeje BMW i3 v roce 2018 o 10,6 % na celkových 34 829 kusů. Od představení BMW i3 v roce 2013 společnost výrazně zvýšila jak nabídku elektrifikovaných vozů, tak i prodeje těchto inovativních výrobků. „Jsme potěšeni, že jsme v roce 2018 jednoznačně překonali náš stanovaný cíl 140 tisíc prodaných elektrifikovaných vozů. Věříme, že na konci roku 2019 bude po silnicích jezdit na půl milionu elektrifikovaných vozidel BMW Group. V roce 2025 bude BMW Group nabízet nejméně 25 elektrifikovaných modelů, z čeho 12 bude plně elektrických,“ uvedl Pieter Nota.

A co výhled na rok 2019? Pokud jde o další cíle na poli elektrických vozů, zatím nám je BMW neprozradilo. Nicméně Automobilka očekává mírný nárůst celosvětových prodejů, konkrétně v rozmezí 1 až 5 %. Celkově dobré hospodářské prostředí a pozitivní prognózy pro prémiový segment v kombinaci s novými modely, zejména s aktualizovaným a rozšířeným portfoliem modelů X, by měly podpořit růst prodejů v roce 2019. Očekává se však, že politická a ekonomická situace zůstane nestabilní, což by mohlo mít dopad na automobilový trh.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

BMW prodalo v roce 2018 přes 140 000 elektrifikovaných vozů

Německý koncern prodal v loňském roce více než 140 tisíc elektrických vozů po celém světě, čímž splnil své předem stanovené cíle.

Tip: Jsme připraveni na rozvoj elektromobility, říká jeden z šéfů BMW

Široká nabídka elektrifikovaných vozidel skupiny BMW i nadále přitahuje stále větší počet zákazníků, což potvrzuje vedoucí postavení společnosti v oblasti prémiové elektromobility. V roce 2018 bylo celosvětově prodáno 142 617 elektrifikovaných modelů BMW a MINI, což oproti předchozímu roku představuje nárůst o 38,4 %.

Vůbec nejprodávanějším elektrifikovaným modelem se v roce 2018 stalo plug-in hybridní BMW 530e (kombinovaná spotřeba paliva: 2,3–2,1 l/100 km, kombinovaná spotřeba energie:

13,9–13,3 kWh/100 km, kombinované emise CO2: 52–47 g/km). Celkově se tohoto modelu prodalo 40 260 kusů, což představuje 12,2% podíl z celosvětových prodejů BMW řady 5. Tento model se rovněž stal nejprodávanějším luxusním plug-in hybridním vozem v USA.

Současně bylo zákazníkům po celém světě dodáno 13 219 kusů modelu Mini Cooper S E ALL4 Countryman (kombinovaná spotřeba paliva: 2,5–2,4 l/100 km, kombinovaná spotřeba energie 13,7–13,4 kWh/100 km, kombinované emise CO2: 56–55 g/km). Tento počet představuje 13,3 % všech prodejů modelu Mini Countryman za rok 2018.

Tip: BMW i4 chce konkurovat Tesle. Výroba je zase o něco blíže

Loňský rok byl pátým po sobě jdoucím, kdy rostly prodeje elektromobilu BMW i3 (test). Představení volitelně dostupného nového akumulátoru pomohlo zvýšit prodeje BMW i3 v roce 2018 o 10,6 % na celkových 34 829 kusů. Od představení BMW i3 v roce 2013 společnost výrazně zvýšila jak nabídku elektrifikovaných vozů, tak i prodeje těchto inovativních výrobků. „Jsme potěšeni, že jsme v roce 2018 jednoznačně překonali náš stanovaný cíl 140 tisíc prodaných elektrifikovaných vozů. Věříme, že na konci roku 2019 bude po silnicích jezdit na půl milionu elektrifikovaných vozidel BMW Group. V roce 2025 bude BMW Group nabízet nejméně 25 elektrifikovaných modelů, z čeho 12 bude plně elektrických,“ uvedl Pieter Nota.

A co výhled na rok 2019? Pokud jde o další cíle na poli elektrických vozů, zatím nám je BMW neprozradilo. Nicméně Automobilka očekává mírný nárůst celosvětových prodejů, konkrétně v rozmezí 1 až 5 %. Celkově dobré hospodářské prostředí a pozitivní prognózy pro prémiový segment v kombinaci s novými modely, zejména s aktualizovaným a rozšířeným portfoliem modelů X, by měly podpořit růst prodejů v roce 2019. Očekává se však, že politická a ekonomická situace zůstane nestabilní, což by mohlo mít dopad na automobilový trh.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."