Autonomní řízení může být v budoucnu řešením dopravy. Auta budou umět jezdit zcela bez řidičovy asistence, takže vlastně nebude ani třeba, aby vůbec někdo seděl v autě.
TIP: Autopilot si spletl chlapce v oranžovém triku s dopravním kuželem
Do tohoto bodu máme ještě opravdu daleko, ačkoliv Tesla by ráda měla už letos první verzi Autopilota, která by zvládla opravdu řídit vůz sama, bez jakéhokoliv dozoru. YouTube kanál Cf Tesla se zaměřil na to, jak moc už je Autopilot samostatný.
Pokus byl samozřejmě nahráván a celou dobu je vidět, že Autopilot je v činnosti. Řidič měl poměrně kliku, protože pokaždé před ním na semaforech někdo stál, takže nemusel zastavovat “ručně”. Nájezd na dálnici potom Tesla zvládla poměrně suverénně, bez asistence řidiče, následně se auto samo připojilo do provozu a předjelo kamion. Řidič se musel chopit řízení až v okamžiku, kdy po sjezdu z dálnice potřeboval zastavit na semaforech.
Autopilot tak zvládl nějakých 45 minut jet způsobem, že nevyžadoval žádnou asistenci. Ano, byla to dálnice, ne centrum města. Kdyby se měl vůz potýkat s průjezdem Prahou ve špičce, asi by to vypadalo jinak, ale i tak je vidět, že umělá inteligence už ušla kus cesty.
Autonomní řízení může být v budoucnu řešením dopravy. Auta budou umět jezdit zcela bez řidičovy asistence, takže vlastně nebude ani třeba, aby vůbec někdo seděl v autě.
TIP: Autopilot si spletl chlapce v oranžovém triku s dopravním kuželem
Do tohoto bodu máme ještě opravdu daleko, ačkoliv Tesla by ráda měla už letos první verzi Autopilota, která by zvládla opravdu řídit vůz sama, bez jakéhokoliv dozoru. YouTube kanál Cf Tesla se zaměřil na to, jak moc už je Autopilot samostatný.
Pokus byl samozřejmě nahráván a celou dobu je vidět, že Autopilot je v činnosti. Řidič měl poměrně kliku, protože pokaždé před ním na semaforech někdo stál, takže nemusel zastavovat “ručně”. Nájezd na dálnici potom Tesla zvládla poměrně suverénně, bez asistence řidiče, následně se auto samo připojilo do provozu a předjelo kamion. Řidič se musel chopit řízení až v okamžiku, kdy po sjezdu z dálnice potřeboval zastavit na semaforech.
Autopilot tak zvládl nějakých 45 minut jet způsobem, že nevyžadoval žádnou asistenci. Ano, byla to dálnice, ne centrum města. Kdyby se měl vůz potýkat s průjezdem Prahou ve špičce, asi by to vypadalo jinak, ale i tak je vidět, že umělá inteligence už ušla kus cesty.