Do e-tronů dodává baterie LG, ale nedávno musela být výroba tohoto elektromobilu omezena. Údajně se tak stalo kvůli tomu, že LG nestačilo akumulátory dodávat.
Evropa se v tomto musí z velké části spoléhat na asijské dodavatele, není proto divu, že se výrobci snaží stavět si své továrny na baterie a snížit tím svoji závislost.
Podle informací, které přišly z Jižní Koreji, by si mělo Audi postavit svoji továrnu, kde bude kompletovat baterie, v německém Ingolstadtu. Dodavatelem článků bude stále LG Chem, ale jejich kompletace bude probíhat v Německu.
Do jaké míry to vyřeší případné problémy, je otázkou. Nicméně je dobře možné, že s dodáváním článků by asijská firma problém mít nemusela, jenom je nestíhá kompletovat a stavět z nich celé baterie. LG Chem má totiž továrnu i v Polsku, kde vyrobí ročně články s kapacitou 15 GWh, ale do konce roku by se kapacita měla zvětšit na 60 – 70 GWh. Je vysoce pravděpodobné, že i s tímto Audi kalkuluje a problémy by to mohlo vyřešit, nehledě na snížení nákladů.