Nové, plně elektrické Audi A9 e-tron bude výkladní skříní těch nejlepších a nejmodernějších technologií, které se posléze dostanou i do ostatních elektrických vozů značky.
TIP: Audi má v současné době více platforem pro elektromobily než elektromobilů
Plně elektrický vlajkový model má vzít inspiraci u konceptu Audi Aicon, měl by být zhruba o velikosti A7 a uvnitř kabiny by mělo být prostoru tolik jako v A8. To nejzajímavější však nebude design, jako spíše to, co se skrývá uvnitř. Audi A9 e-tron bude využívat nejpokročilejší hnací ústrojí společnosti, technologii bateriových článků a autonomní prvky řízení. Bude obsahovat 5G konektivitu, Car-to-X komunikaci a rozšířenou realitu.
Audi A9 e-tron tedy bude vlastně takový super-elektromobil. Má být odpovědí na připravovaný Mercedes EQS, který se snaží taktéž o vyvinutí co nejluxusnějšího a technologiemi nabitého vozu. Ale samozřejmě také bude chtít strhnout pozornost a ukázat svaly před Teslou.
Představení by mohlo proběhnout zhruba v roce 2024, takže je ještě opravdu hodně předběžné mluvit o nějakých specifikacích. Snad jen dojezdem pokud by se A9 e-tron inspiroval u konceptu Aicon, tak by zvládl 800 km na jedno nabití. Ale za 4 roky už mohou být technologie baterií zase jinde a klidně nemusí být nereálný ani dojezd přes 1 000 km. Každopádně A9 e-tron má přinést to nejlepší a pak se jeho technologie dostanou i do ostatních elektroaut značky.
zdroj: Electrek
Nové, plně elektrické Audi A9 e-tron bude výkladní skříní těch nejlepších a nejmodernějších technologií, které se posléze dostanou i do ostatních elektrických vozů značky.
TIP: Audi má v současné době více platforem pro elektromobily než elektromobilů
Plně elektrický vlajkový model má vzít inspiraci u konceptu Audi Aicon, měl by být zhruba o velikosti A7 a uvnitř kabiny by mělo být prostoru tolik jako v A8. To nejzajímavější však nebude design, jako spíše to, co se skrývá uvnitř. Audi A9 e-tron bude využívat nejpokročilejší hnací ústrojí společnosti, technologii bateriových článků a autonomní prvky řízení. Bude obsahovat 5G konektivitu, Car-to-X komunikaci a rozšířenou realitu.
Audi A9 e-tron tedy bude vlastně takový super-elektromobil. Má být odpovědí na připravovaný Mercedes EQS, který se snaží taktéž o vyvinutí co nejluxusnějšího a technologiemi nabitého vozu. Ale samozřejmě také bude chtít strhnout pozornost a ukázat svaly před Teslou.
Představení by mohlo proběhnout zhruba v roce 2024, takže je ještě opravdu hodně předběžné mluvit o nějakých specifikacích. Snad jen dojezdem pokud by se A9 e-tron inspiroval u konceptu Aicon, tak by zvládl 800 km na jedno nabití. Ale za 4 roky už mohou být technologie baterií zase jinde a klidně nemusí být nereálný ani dojezd přes 1 000 km. Každopádně A9 e-tron má přinést to nejlepší a pak se jeho technologie dostanou i do ostatních elektroaut značky.
zdroj: Electrek