S rozšiřující se nákazou ztratilo na hodnotě mnoho firem, za poslední týden podle NASDAQ průměrně o 8 %. Tesla ale začala mít problémy ještě před tím. I přesto, že otevřela novou továrnu v Šanghaji, tak prodej vozů v Číně poklesl téměř na polovinu. Přesněji zde bylo letošní leden zaregistrováno pouze 3 563 vozů z prosincových 6 643 kusů. Díky zveřejnění této informace dostaly akcie Muskovy automobilky tvrdší ránu, než většina trhu. Jen za poslední den se propadla hodnota firmy o 10 %, celkově za poslední týden je to dokonce 20 %.
Z nové továrny stavěné v Číně poslední rok vyjely nové vozy již v prosinci, přes 2 600 kusů. I když se Tesla nemusela spoléhat jen na dovoz z domácí Kalifornie, zájem o nové elektromobily opadl. Což je pravděpodobně opak toho, co v Tesle očekávali, jelikož je Čína druhým největším odběratelem vozů.
Čína je také významným dodavatelem automobilových součástek a komponent, kterých podle oficiálních zpráv zatím americký výrobce elektromobilů nemá nedostatek. Oproti některým konkurentům, kteří mají s dodávkami problém, stále Tesla trpí odprodejem akcií více.