Přední automobilky počítají s navigačním řešením od Nokie

Největší výrobci automobilů a technologičtí partneři využívají rozšiřujícího se portfolia těch nejlepších map a mapových dat divize Location & Commerce společnosti Nokia.

Společnost Nokia oznámila, že její divize Location & Commerce rozšířila svoji spolupráci se sedmi nejvýznamnějšími automobilovými značkami a dále tak posílila svoji vedoucí pozici v automobilovém průmyslu. Nokia je jedinou společností, která nabízí end-to-end mapové a navigační řešení pro automobilový průmysl od mapových podkladů přes lokalizační platformu až po mapové aplikace a zpřístupňuje je svým partnerům. Její mapové aplikace je možné nalézt u čtyř z pěti integrovaných palubních navigačních systémů.

Řada zákazníků finské Nokie si vybrala mapy společnosti NAVTEQ pro svoji třetí generaci palubních infotainment systémů, aby tak mohla využít výhod znalostí a dlouhodobě silné pozice divize Location & Commerce společnosti Nokia v oblasti mapových podkladů.

Pro budoucí plány největších automobilek a firem v automobilovém průmyslu je podobně důležitý také rostoucí význam lokalizační platformy společnosti Nokia (NLP). Ta se svoji globální přítomností v téměř 200 zemích světa, nejkvalitnějšími mapovými podklady a komplexním pokrytím (pokrytím čísly popisnými, plánováním tras, informacemi o stavu dopravy) nabízí partnerům možnost nabídnout svým zákazníkům jedinečné navigační aplikace a odlišit se tak od konkurence.

Díky zkušenostem společnosti NAVTEQ v oblasti lokalizačního obsahu a jedinečné pozici společnosti Nokia coby průkopníka mobilní navigace mohla divize Location & Commerce vyvinout to nejrobustnější portfolio produktů navržených specificky pro pokrytí potřeb partnerů z oblasti automobilového průmyslu.

„Řidiči dnes očekávají, že jim bude sděleno, kudy se nejlépe dostat z bodu A do bodu B, a k tomu očekávají ještě informace o aktuálním stavu dopravy, upozornění na zajímavé body zájmu v okolí a informace, které jim pomohou k lepšímu cestování a promění jejich cesty spíše v radost než povinnost. Ať už jde o každodenní dojíždění anebo cestování na dlouhé vzdálenosti, přinášíme řidičům naši vizi Připojeného automobilu, která nabízí komplexní sadu nástrojů od navigace přes bezpečnost až po zábavu,“ uvedl Bruno Bourget, senior viceprezident pro oblast obchodu a rozvoje divize Location & Commerce společnosti Nokia. 

Klíčové novinky představené divizí Location & Commerce:

  • Mercedes třídy A obsahuje mapové podklady od společnosti NAVTEQ
  • Pioneer si pro své aftermarketové systémy zvolil mapové podklady od společnosti NAVTEQ
  • Volkswagen Group vybaví nové infotainment systémy mapovými podklady NAVTEQ
  • Hyundai do své strategie infotainmentových systémů zahrnul mapové podklady NAVTEQ
  • Garmin si pro svoji aplikaci Urban Guidance zvolil dopravní a pěší informace od společnosti Nokia
  • Volvo si zvolilo lokalizační platformu společnosti Nokia (NLP) a díky ní nabídne kompletní globální mapové podklady a lokalizační služby pro svůj první online navigační systém

Společnost Nokia vystavuje na automobilovém veletrhu Mondial de l’Automobile v Paříži.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Přední automobilky počítají s navigačním řešením od Nokie

Největší výrobci automobilů a technologičtí partneři využívají rozšiřujícího se portfolia těch nejlepších map a mapových dat divize Location & Commerce společnosti Nokia.

Společnost Nokia oznámila, že její divize Location & Commerce rozšířila svoji spolupráci se sedmi nejvýznamnějšími automobilovými značkami a dále tak posílila svoji vedoucí pozici v automobilovém průmyslu. Nokia je jedinou společností, která nabízí end-to-end mapové a navigační řešení pro automobilový průmysl od mapových podkladů přes lokalizační platformu až po mapové aplikace a zpřístupňuje je svým partnerům. Její mapové aplikace je možné nalézt u čtyř z pěti integrovaných palubních navigačních systémů.

Řada zákazníků finské Nokie si vybrala mapy společnosti NAVTEQ pro svoji třetí generaci palubních infotainment systémů, aby tak mohla využít výhod znalostí a dlouhodobě silné pozice divize Location & Commerce společnosti Nokia v oblasti mapových podkladů.

Pro budoucí plány největších automobilek a firem v automobilovém průmyslu je podobně důležitý také rostoucí význam lokalizační platformy společnosti Nokia (NLP). Ta se svoji globální přítomností v téměř 200 zemích světa, nejkvalitnějšími mapovými podklady a komplexním pokrytím (pokrytím čísly popisnými, plánováním tras, informacemi o stavu dopravy) nabízí partnerům možnost nabídnout svým zákazníkům jedinečné navigační aplikace a odlišit se tak od konkurence.

Díky zkušenostem společnosti NAVTEQ v oblasti lokalizačního obsahu a jedinečné pozici společnosti Nokia coby průkopníka mobilní navigace mohla divize Location & Commerce vyvinout to nejrobustnější portfolio produktů navržených specificky pro pokrytí potřeb partnerů z oblasti automobilového průmyslu.

„Řidiči dnes očekávají, že jim bude sděleno, kudy se nejlépe dostat z bodu A do bodu B, a k tomu očekávají ještě informace o aktuálním stavu dopravy, upozornění na zajímavé body zájmu v okolí a informace, které jim pomohou k lepšímu cestování a promění jejich cesty spíše v radost než povinnost. Ať už jde o každodenní dojíždění anebo cestování na dlouhé vzdálenosti, přinášíme řidičům naši vizi Připojeného automobilu, která nabízí komplexní sadu nástrojů od navigace přes bezpečnost až po zábavu,“ uvedl Bruno Bourget, senior viceprezident pro oblast obchodu a rozvoje divize Location & Commerce společnosti Nokia. 

Klíčové novinky představené divizí Location & Commerce:

  • Mercedes třídy A obsahuje mapové podklady od společnosti NAVTEQ
  • Pioneer si pro své aftermarketové systémy zvolil mapové podklady od společnosti NAVTEQ
  • Volkswagen Group vybaví nové infotainment systémy mapovými podklady NAVTEQ
  • Hyundai do své strategie infotainmentových systémů zahrnul mapové podklady NAVTEQ
  • Garmin si pro svoji aplikaci Urban Guidance zvolil dopravní a pěší informace od společnosti Nokia
  • Volvo si zvolilo lokalizační platformu společnosti Nokia (NLP) a díky ní nabídne kompletní globální mapové podklady a lokalizační služby pro svůj první online navigační systém

Společnost Nokia vystavuje na automobilovém veletrhu Mondial de l’Automobile v Paříži.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."