NEC Corporation, japonský nadnárodní poskytovatel informačních technologií, služeb a produktů, vyvinula novou generaci mangan-lithium-iontové baterie. Tyto baterie mají o 30% větší kapacitu, než nyní používané, standardní lithium-iontové baterie.
Tento prototyp představují katody, které podporují napětí a elektrolyt, který zlepšuje stabilitu tohoto napětí. V tomto důsledku se zvýší elektrická hustota a tím se vlastně zvětšuje kapacita. Od tohoto vývoje se slibuje možnost delšího dojezdu elektromobilů. Protože dojezd elektromobilů je uváděn jako jedna z hlavních překážek. Proto úspěšný vývoj nových technologií, hlavně tedy baterií, jakožto nejdůležitější částí pomůže koncepci elektrických vozů celkově.
„Tento vývoj může umožnit elektrickým vozům dojet na delší vzdálenosti.“ uvedl Hidenori Shimawakim, generální ředitel NEC Corporation. „Krom tohoto, tyto baterie poskytují jednotky s vysokým napětím a stejnou životnost, jako běžné lithium-iontové baterie. Zvýšení kapacity baterie (hustoty napětí) byla takovou výzvou, pro další vývoj.“ dodal Shimawaki.
Nová technologie umožnila nejen zvýšení kapacity baterií o 30%, ale také jsou tyto baterie lehčí, než standardní a to vše při stejné úrovni bezpečnosti.
NEC a Nissan společně pracují na bateriích, které budou mít větší kapacitu, které budou následně využívat elektromobily od Nissanu. CEO společnosti Nissan Carlon Ghosn řekl: „Přichází druhá generace baterií, které nejsou tak nákladné, jako ty předchozí.“
Do roku 2015, díky nové generaci těchto baterií může poskytnout elektrickým vozům, jako je například Nissan Leaf dojezd více, než 290 km. Může být tento NEC vývoj vyvrcholením tohoto partnerství?
via: puregreencars.com
NEC Corporation, japonský nadnárodní poskytovatel informačních technologií, služeb a produktů, vyvinula novou generaci mangan-lithium-iontové baterie. Tyto baterie mají o 30% větší kapacitu, než nyní používané, standardní lithium-iontové baterie.
Tento prototyp představují katody, které podporují napětí a elektrolyt, který zlepšuje stabilitu tohoto napětí. V tomto důsledku se zvýší elektrická hustota a tím se vlastně zvětšuje kapacita. Od tohoto vývoje se slibuje možnost delšího dojezdu elektromobilů. Protože dojezd elektromobilů je uváděn jako jedna z hlavních překážek. Proto úspěšný vývoj nových technologií, hlavně tedy baterií, jakožto nejdůležitější částí pomůže koncepci elektrických vozů celkově.
„Tento vývoj může umožnit elektrickým vozům dojet na delší vzdálenosti.“ uvedl Hidenori Shimawakim, generální ředitel NEC Corporation. „Krom tohoto, tyto baterie poskytují jednotky s vysokým napětím a stejnou životnost, jako běžné lithium-iontové baterie. Zvýšení kapacity baterie (hustoty napětí) byla takovou výzvou, pro další vývoj.“ dodal Shimawaki.
Nová technologie umožnila nejen zvýšení kapacity baterií o 30%, ale také jsou tyto baterie lehčí, než standardní a to vše při stejné úrovni bezpečnosti.
NEC a Nissan společně pracují na bateriích, které budou mít větší kapacitu, které budou následně využívat elektromobily od Nissanu. CEO společnosti Nissan Carlon Ghosn řekl: „Přichází druhá generace baterií, které nejsou tak nákladné, jako ty předchozí.“
Do roku 2015, díky nové generaci těchto baterií může poskytnout elektrickým vozům, jako je například Nissan Leaf dojezd více, než 290 km. Může být tento NEC vývoj vyvrcholením tohoto partnerství?
via: puregreencars.com